- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (17.11.2022, 08:33)
- Stelian Turlea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O carte pe zi: „Frumoasele adormite–revitalizarea brandurilor româneşti cu vechime–în mediul online”
„Între brand şi consumator s-au ridicat şi ziduri ale uitării sau ale dispariţiei temporare de pe piaţă. Nostalgia este aliatul de dincolo de ziduri, iar brandul trebuie doar să găsească instrumentele pentru a aprinde relaţia”.
Urmărește
141 afișări
O carte pe zi: „Frumoasele adormite–revitalizarea brandurilor româneşti cu vechime–în mediul online”
Există o serie de branduri româneşti, moştenite din comunism, care încă au impact – Pegas, Gerovital, Guban, Râureni, Braincof şi altele. Cartea prof. Maria-Georgia Lixandru, specialist în comunicare, doctor în filosofie al Universităţii din Bucureşti, propune o analiză a modalităţii prin care brandurile româneşti îşi redefinesc imaginea prin intermediul site-urilor şi a paginilor din social media, inclusiv strategia de revitalizare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
„Această carte, dedicată formelor de comunicare de marketing specifice în social media – precizează prof. Mihai Coman -, ajută cititorul să înţeleagă importanţa pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (şi, implicit, competenţele specialiştilor în comunicarea de marketing) în construirea unui mod de prezentare care să permită orientarea deciziilor de cumpărare (sau măcar a simpatiilor) şi, pe de altă parte, reacţiile publicurilor-ţintă, exprimate prin decizii de cumpărare, comentarii, simple <<like-uri>> şi traficul intens. Lucrarea clarifică, simultan, două aspecte: identificarea componentelor brandurilor în mediul online şi posibilitatea analizării caracteristicilor identităţii online a <brandurilor revitalizate>. Contribuţia cercetării de faţă este dublă: pe de o parte, ea deschide o poartă spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective ştiinţifice şi, pe de altă parte, ea validează eficacitatea euristică a grilei de analiză. Organizată în mod ramificat, cu multiple excursuri în bibliografia de specialitate, bazată pe o documentare solidă, lucrarea de faţă se impune ca o contribuţie incitantă la defrişarea câmpului tematic şi conceptual al analizelor consacrate relaţiei dintre brand si re-inventarea tradiţiilor, cu aplicare asupra <brandurilor revitalizate>”.
Delian Balaban adaugă: „Volumul prezintă conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeşte, făcând trimitere la literatura de specialitate, <<brandurile de tip frumuseţi adormite (Dion şi Mazzalovo, 2016)>>. Această revitalizare este des utilizată în practica publicitară în economiile de piaţă cu tradiţie. La noi, având în vedere trecerea de la sistemul economic şi politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capătă cu totul alte conotaţii care sunt interesant de cercetat. Autoarea reuşeşte să surprindă rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor şi propune o metodologie de analiză cu o reală valoare ştiinţifică şi aplicabilitate practică”.
Prin urmare, un fel de ghid care ţine cont de tradiţie.
Maria-Georgia Lixandru - Frumoasele adormite – revitalizarea brabdurilor româneşti cu vechime – în mediul online. Editura Tritonic, colecţia Comunicare Media. 204 pag.
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:38
-
astăzi, 14:20