- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (10.02.2020, 08:30)
- Stelian Turlea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O carte pe zi: „Y: popular culture & identitate", de Andreea Mitan
O cercetare şi o carte despre legătura dintre muzică şi identitate în lumea de azi, în special a tinerilor.
Urmărește
272 afișări
O carte pe zi: „Y: popular culture & identitate", de Andreea Mitan
Andreea Mitan este lector în cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative şi cercetător în cadrul Centrului de Cercetare în Management, specializată în domeniul comunicării şi al marketingului. În 2014 a obţinut titlul de doctor în ştiinţele comunicării, cu o teză despre identitatea tinerilor şi preferinţele lor muzicale. Interesele sale de cercetare gravitează în jurul conexiunilor dintre marketing, produsele popular culture şi lucrul cu audienţele formate din tineri (digital natives, generaţia Y). Teza de doctorat s-a transformat în cartea de faţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
Este autoarea primei lucrări academice româneşti pe teme de music marketing, „În top - 7 modele de marketing în muzică” (Galaţi University Press, 2016), şi a primit în 2016, din partea Tritonic, un best-seller award pentru volumul „Ghid esenţial de promovare” (2015), al cărei co-autoare este. Începând cu anul 2007 lucrează ca expert în marketing în cadrul mai multor proiecte naţionale şi internaţionale, pe teme din sfera antreprenoriatului şi a culturii. În perioada 2013-2018 a coordonat mai multe programe masterale în cadrul SNSPA şi în 2016 a predat cursuri de music marketing la VIVES University College din Belgia.
„Muzica a fost firul roşu al identităţii familiei mele în ultimele două secole. A cânta înseamnă pentru noi a transmite mai departe ceea ce contează şi ceea ce nu se poate pierde: valorile. Ceea ce ne spune cum e bine să trăieşti. Ne tragem din prea multe locuri ca să putem afirma că ADN-ul sau zona geografică în care locuim pentru moment înseamnă mare lucru. Aşa am ajuns să cercetez rolul muzicii în construirea identităţii personale. Explorez în paginile lucrării pe care o citeşti relaţia dintre cultură şi identitatea personală, concentrându-mă pe legătura dintre preferinţele muzicale şi identitatea personală a tinerilor români.
Cine sunt eu? Asta mi-am propus să descopăr când mă pregăteam să scriu. Au venit neinvitate lângă mine fantome din familie, un spiriduş cu tichie verde pe care l-au cunoscut şi Fraţii Grimm, zânele care m-au ursit şi ielele. Din seri de martie, când începuseră să cânte păsările, şi până în duminicile de august, când limbile soarelui arseseră în mare parte frunzele, toţi mi-au cântat şi mi-au spus poveşti.”
În prefaţa sa, profesorul Dumitru Borţun se arată entuziasmat de noutatea şi originalitatea cărţii Andreei Mitan. „Din câte ştiu, este prima lucrare referitoare la popular culture şi, totodată, la contextul relaţia acesteia cu identitatea unei generaţii. În al doilea rând, autoarea propune o nouă abordare a acestei realităţi sociale: abordarea bazată pe date de cercetare empirică şi analiză de conţinut: un studiu al orientărilor de valoare ale generaţiei digital natives, combinat cu un studiu al obiceiurilor de consum muzical, al preferinţelor muzicale şi al motivaţiilor preferinţelor.”
Andreea Mitan - "Y: popular culture & identitate". Prefaţă de prof. univ. dr. Dumitru Borţun. Editura Tritonic, colecţia Comunicare Media. 254 pag.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Ce va face Musk în noua funcție la „Departamentul de eficiență guvernamentală”?
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mark Zuckerberg a înregistrat propria sa versiune a piesei rap „Get Low” alături de starul american T-Pain
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46