- Home
- Cultură-Media
- (26.09.2014, 12:53)
O nouă reţea de socializare: Ce este Ello, platforma care promite siguranţă şi zero publicitate, unde ai acces doar prin invitaţie - FOTO
O reţea nouă de socializare care permite crearea de cont doar pe bază de invitaţie şi care promite un loc simplu, transparent şi fără reclame, ar putea fi un pericol pentru Facebook, având din ce în ce mai mulţi doritori de înscriere.
Urmărește
2992 afișări
Ello, platforma care promite siguranţă şi zero publicitate, unde ai acces doar prin invitaţie (Imagine: ello.co)
Cu un concept creat de web designerul Paul Budnitz, Ello este considerată reţeaua de socializare "anti-Facebook" şi se poziţionează ca o reţea cu un manifest şi cu o conştiinţă socială şi ca un loc fără publicitate, scrie The Guardian.
-
Înscrierea se face doar pe bază de invitaţie. Ar trebui să fie oarecum uşor de obţinut, poţi cere una sau poţi ruga un prieten care are cont să îţi trimită una.
-
Ello este încă în faza de testare beta, are bug-uri de programare, dar atrage în continuare din ce în ce mai mulţi doritori. 31.000 de noi utilizatori au cerut să testeze versiunea beta în această săptămână. Joi, echipa din spatele Ello a trebuit să blocheze noile invitaţii pentru că nu mai puteau face faţă numărului de solicitări.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Rusia a început războiul cu o blocadă a porturilor ucrainene la Marea Neagră, dar acum situaţia s-a inversat
-
Spaţiul Schengen s-ar putea extinde din nou. Ce ţară europeană ar putea adera până la sfârşitul anului 2025
-
Un general polonez a fost demis după ce mine antitanc dispărute au fost găsite în depozitul IKEA
-
-
E o platformă de socializare cu un manifest:
"Reţeaua ta de socializare e deţinută de companii.
Fiecare lucru pe care îl postezi, fiecare prieten pe care ţi-l faci şi fiecare link pe care îl accesezi este urmărit, înregistrat şi transformat în informaţie. Agenţiile de publicitate cumpără datele tale ca să îţi arate mai multe reclame. Eşti produsul a ceea ce e cumpărat şi vândut.
Noi credem că există o cale mai bună. Credem în îndrăzneală. Credem în frumuseţe, simplitate şi transparenţă. Credem că oamenii care fac lucruri şi cei care le folosesc ar trebui să fie parteneri.
Credem într-o reţea de socializare care poate fi un instrument pentru crearea de posibilităţi. Nu unul de decepţie, nu de constrângere sau manipulare - ci un loc pentru conectare, creaţie şi sărbătorirea vieţii.
Nu eşti un produs."
-
Creativii din spatele reţelei Ello sunt designerul de biciclete Paul Budnitz, graphic designerii Berger & Föhr şi programatorii Mode Set.
-
Logo-ul are un iz de "V for Vendetta" - o faţă zâmbitoare neagră, fără ochi. Pare să fie o referinţă la respectul pentru initimitate. Site-ul are şi o funcţie prin care îţi poţi acoperi faţa din fotografii cu logo-ul, asigurând anonimitate.
-
Fluxul reţelei de socializare este împărţit în două categorii: "Prieteni" şi "Zgomot". Prima oferă noutăţi pe larg despre oameni pe care îi cunoşti bine, iar a doua oferă bucăţi de informaţie destinate tuturor.
-
Există totuşi nişte semne de întrebare cu privire la confidenţialitatea şi siguranţa utilizatorului. Echipa Ello explică, în secţiunea de prezentare, că strânge "nişte informaţii" legate de vizita utilizatorului, informaţii care îi "ajută să înţeleagă cum folosesc Ello", astfel încât să poată face platforma mai bună. Informaţiile colectate vizează localizarea, limba, site-ul de provenienţă şi timpul destinat vizitei. Reţeaua foloseşte o "versiune specială anonimă" de Google Analytics pentru colectarea datelor vizitatorilor. "Dacă acest lucru nu te face să te simţi confortabil, oferim şi opţiunea de a refuza", mai informează ello.co.
Citește pe alephnews.ro: Zuckerberg și Musk sunt nemulțumiți de legislațiile UE privind social media. De ce speră Meta și X că Trump le va aduce mai mulți bani
Citește pe www.zf.ro: Restructurarea este cuvântul de ordine în 2025, iar IT-iştii sunt primii pe listă. De la prosecco la birou şi salarii de mii de euro acum corporatiştii vor trebui să înfrunte realitatea tăierilor de salarii şi concedierilor VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Biden critică decizia lui Zuckerberg de a renunța la fact-checking: „Mișcarea Meta este foarte rușinoasă”. Ce spune compania
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Vine iarna în România! Orașele în care ninge săptămâna viitoare, potrivit meteorologilor Accuweather
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe