Prima pagină » Cultură-Media » Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Reţeaua de socializare Twitter va începe testarea, în SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor să-şi găsească mai eficient publicul ţintă pentru reclamele lor.
Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

„Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune”, vizând „mărci sau activităţi pentru care userii au arătat interes”, se arată într-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter.

Noul serviciu va permite, de exemplu, magazinelor să-şi trimită reclamele doar utilizatorilor Twitter care şi-au făcut cumpărăturile la ele sau le-au vizitat site-urile. Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail, IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.

„Nu oferim nicio informaţie suplimentară advertiserilor”, spune Weil.

Utilizatorii Twitter care doresc însă să blocheze noul serviciu o pot face dezactivând căsuţa „Promoted content” (conţinut promoţional) din parametrii contului lor.