Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Publicat: 04 07. 2013, 16:03
Actualizat: 03 07. 2020, 07:21

„Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune”, vizând „mărci sau activităţi pentru care userii au arătat interes”, se arată într-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter.

Noul serviciu va permite, de exemplu, magazinelor să-şi trimită reclamele doar utilizatorilor Twitter care şi-au făcut cumpărăturile la ele sau le-au vizitat site-urile. Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail, IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.

„Nu oferim nicio informaţie suplimentară advertiserilor”, spune Weil.

Utilizatorii Twitter care doresc însă să blocheze noul serviciu o pot face dezactivând căsuţa „Promoted content” (conţinut promoţional) din parametrii contului lor.