Oportunităţi de finanţare, growth hacking şi un premiu de 50.000 de euro la iCEE.fest: UPGRADE 100

Oportunităţi de finanţare, growth hacking, companii inovatoare şi un premiu de 50.000 de euro la iCEE.fest: UPGRADE 100 sunt mizele pe care le anunţă organizatorii celui mai mare festival din regiune dedicat transformărilor provocate de internet şi tehnologie pentru manifestarea de la Bucureşti.

Urmărește
242 afișări
Imaginea articolului Oportunităţi de finanţare, growth hacking şi un premiu de 50.000 de euro la iCEE.fest: UPGRADE 100

Oportunităţi de finanţare, growth hacking şi un premiu de 50.000 de euro la iCEE.fest: UPGRADE 100

Din acest an, organizatorii au anunţat un nou format, în agendă fiind peste 150 de speakeri de la marile companii din digital şi tehnologie.

Google şi Facebook vin cu cele mai mari delegaţii din istoria de 8 ani a festivalului şi anunţă prezenţe în cele 11 linii de conţinut ale manifestării variate, de la video gaming, publicitate online şi viralitate, până la jurnalism si PR, continuând cu VR/AR si experimente de comunicare, e-commerce, fintect, e-health şi multe alte direcţii.

În festival debutează anul acesta şi un amplu eveniment paralel dedicat întâlnirii startup-urilor cu investitorii: UPGRADE 100 Startups.

Accesul startup-urilor se face fie pe bază de bilet, fie prin înscriere (locuri limitate) pentru bilete subvenţionate 100%.

Astfel, în a doua zi a festivalului, 14 iunie, vor fi două scene dedicate, cu subiecte legate de creşterea accelerată, despre corporaţii care caută investiţii în startup-uri, despre cum să obţii finanţare europeană precum si competiţii pentru startup-uri cu un mare premiu de 50.000 de euro.

Un conţinut valoros pentru startup-uri şi antreprenori este anunţat pe Scena UPGRADE 2 dedicată startup-urilor. Programul va fi deschis cu o dezbatere despre oportunităţile de finanţare la orice nivel al dezvoltării ai fi, cu reprezentanţi ai unor importante fonduri de investiţii, printre care Ondrej Bartos (General Partner Credo Ventures), Krzysztof Palucki (Associate OTB Ventures), Dan Mihăescu (GapMinder) sau Panagiotis Karampinis (Endeavor Greece).

În plus vor prezenta asa-numiţii „growth hackeri”: Ben Kaplan (PR Hacker) va vorbi despre cum să ajungi în atenţia presei, Ferdinand Goetzen (Recruitee) vine cu insght-uri despre cum să construieşti cea mai bună echipă, iar Theodore Moulos şi Adrian Vlasiu (GrowthRocks) vor prezenta 13 strategii de creştere neconvenţionale.

O scenă dedicată startup-urilor din România nu ar fi completă fără UiPath, primul unicorn născut în România – compania care a reuşit performanţa de a ajunge de la mai puţin de 200 de milioane de dolari la peste 7 miliarde evaluare în doar doi ani.

Răzvan Antim, business development manager la UiPath, va spune povestea si va oferi sfaturi valoroase despre cum s-a ajuns la această explozie, după mai bine de 10 ani de la lansarea companiei, în 2005.

Pe aceeasi scenă, Orange îşi va prezenta câteva dintre echipele care au participat la acceleratorul Orange Fab.

Alături de Monica Obogeanu, startup programs manager Orange, pe scenă vor urca Vlad Cazan (Kfactory), Bogdan Nourescu (CBNAgro.tech), Vlad Buşilă (Mozaik), Radu Motişan (uRADmonitor) şi Adina Roşca (Fundaţia Orange).

Sesiunea a doua va începe cu „agora investitorilor” unde, la aceeaşi “masă”, vor sta potenţiale sute de milioane de euro reprezentate de fondurile de investiţii pe care aceştia le reprezintă.

Printre cei care vor discuta cele mai importante aspecte investiţionale pentru startup-urile din regiune sunt: Dimitris Kalavros-Gousiou (Velocity Partners VC), Ondrej Bartos (Credo Ventures), Panagiotis Karampinis (Endeavor Greece), Mihai Sfinţescu (Abilito Capital), Iulian Cîrciumariu (V7 Capital), Dragoş Stănescu (0 Day Capital), Cosmin Ochişor (GapMinder Venture Partners), Mihaly Szalontay (Flashpoint Venture Capital) şi Mălin Ştefănescu (TechAngels România).

Prezent în Bucureşti şi Cluj-Napoca, Techcelerator este primul accelerator din România care alocă fonduri pentru dezvoltarea companiilor aflate în faza de (pre) accelerare.
Nu mai puţin de 185 de startup-uri au aplicat la acest program iar 26 dintre acestea şi-au susţinut pitch-ul în faţa juriului. Organizatorii anunţă că pe perioada manifestării se va putea vedea la ce nivel au ajuns aplicanţii după 10 săptămâni de pregătire alături de mentorii Techcelerator.

Investiţiile în companiile participante sunt oferite de partenerul strategic GapMinder Venture Partners.

Sunt vizate companiile inovatoare, care apreciază că au potenţial ridicat de dezvoltare şi extindere la nivel internaţional, din industrii în creştere, precum: FinTech, PropTech, transformare digitală, securitate cibernetică, inteligenţă artificială, soluţii IT pentru sănătate, AgTech şi altele.

Concursul „The UPGRADE 100 Floors Elevator” va permite startup-urilor din România, şi nu numai, să lupte live pe scena festivalului pentru un premiu de 50.000 de euro, oferit de fondul de investiţii de capital de risc GapMinder Venture Partners.

În anii precedenţi, iCEE.fest a organizat competiţia „200 Seconds of Fame”, unde startup-urile care aplicau intrau în sesiunea de pitching în faţa juriului. Anul acesta, regulile jocului se schimbă întrucât GapMinder Venture Partners duce competiţia la un nou nivel, şi pune la bătaie un premiu de 50.000 de euro de tip notă convertibilă (o formă de împrumut, nerambursabil, convertibil în acţiuni la o evaluare viitoare a companiei).

Soluţii de accelerare, investiţii şi fonduri europene

Pentru o scenă gândită alături de Spherik Accelerator (Focus Stage 4, Ziua 2) organizatorii au adunat o serie de antreprenori şi companii care pot ajuta startup-urile aflate la început de drum să-şi gestioneze mai bine paşii spre un viitor de succes.

Cele 4 sesiuni pun accentul atât pe dezvoltarea ideilor din fazele incipiente cât şi pe promovarea acestora în faţa unor investitori majori.

Secretele ecosistemului european de startup-uri sunt prezentate alături de Cristina Juc (gazda sesiunii, Project Manager @ Spherik Accelerator), Andrew Wrobel (Emerging Europe), Augustin Radu (IMT Starter), Sveatoslav Vizitiu (Wello) şi Stoyan Yankov (Stoyan Consult).

Iar despre felul în care să-ţi creşti startup-ul la nivel mondial vorbesc Bogdan Ceobanu (European Commision), Frosina Ilievska (EMG Group), Aleksandra Karan (Serbia Start Up) şi Peter Barta (The Long Run).

Dragoş Nicolaescu (TechAngels) şi Anu Oks (EstBAN) dezvăluie tot ce trebuie să ştii despre despre cum să lucrezi cu investitorii de tip business angel.

Despre oportunităţile de accesare a fondurilor europene pentru a-ţi dezvolta ideile cu Alberto Siera (Zabala Innovation Consulting), Costin Octavian Sorici (Company Project Management Solutions) şi Antonio Carlos Ruiz Soria (Economia Creativa).

Pe site-ul UPGRADE 100 sun disponibile 8 tipuri de bilete, cu preţuri pornind de la doar 75 de euro. 300 de studenţi pot ajunge la festival gratuit, prin înscriere la Bursele UPGRADE 100.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregăteşte pentru ediţia din acest an 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment.

Printre speakerii-vedetă invitaţi în 2019 se numără personalităţi precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, în 13 şi 14 iunie, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregăteşte pentru ediţia din 2019 an 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici