- Home
- Cultură-Media
- (29.05.2012, 10:23)
(P) Aproape jumătate dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 ce va fi susţinut de Philip Kotler pe 1 iunie la Bucureşti sunt din FMCG şi Farma
Urmărește
242 afișări
Bucureşti, 28 mai 2012 - Mai sunt numai trei zile de înscrieri până la trainingul certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român şi organizat în parteneriat de către V+O Communication, Confident Public Relations şi Choice Management & Consulting.
Peste un sfert dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 reprezintă mari corporaţii, cu peste 500 de angajaţi, în timp ce companiile medii, cu 100 - 500 de angajaţi, vor avea cea mai mare reprezentare la Ateneul Român. De asemenea, aproape o treime dintre cei ce îl vor vedea şi asculta live pe părintele marketingului pe 1 iunie vin din partea unor firme cu până la 100 de angajaţi - după cum reiese din graficul următor:
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
Printre subiectele ce vor atinse de profesorul Philip Kotler la Marketing 3.0 se regăsesc gestionarea celor mai importante provocari şi oportunităţi în afaceri, căutarea şi exploatarea la maxim de noi idei şi metode pentru strategiile de marketing, precum şi îmbunătăţirea puterii brandului.
Preţul întreg al unui bilet la Marketing 3.0 este de 600 de euro fără TVA şi include un abonament pe un an la Ziarul Financiar şi Business Magazin, începand cu 1 iulie 2012. În plus, aveti acces gratuit, timp de trei luni, la experinţa bancară Premium de la Raiffeisen Bank. Pentru un număr mai mare sau egal cu 5 bilete achiziţionate în cadrul aceleiaşi companii, se va aplica o reducere de preţ de până la 20%, procent corespunzător numărului de bilete comandate. Membrii IAA, IAB, ARRP, RAC şi studenţii şi absolvenţii ASEBUSS / EXEC-EDU beneficiază de 10% reducere.
Marketing 3.0 atrage participanţi din toate verticalele de business, cu o majoritate aproape de jumătate dată de reprezentanţii companiilor din FMCG şi Farma, după cum rezultă din graficul următor:
Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova şi JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic şi Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU şi Romtelecom (parteneri educaţionali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, MobilPay şi Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR şi Ziarul Financiar (parteneri media).
Philip Kotler este fondatorul "managementului marketingului" modern, profesor de marketing internaţional la Şcoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universităţii din Northwestern, SUA. Este licenţiat în economie al Universităţii din Chicago şi doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor "4P" în Marketing (care acum au devenit cei "7P") precum şi inventatorul conceptului de "Marketing Social" şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării "Marketing Management", acum la cea de a XIII-a ediţie - cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul "triplu" câştigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.
ORGANIZATORII:
Despre V+O Communication
Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice şi strategice agenţii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.
Printre clienţii V+O Communication România se numără: ATE Bank România, ABN Systems, COSMOTE România, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), şi mulţi alţii.
Despre Confident
Confident este o agenţie full service de consultanţă în relaţii publice şi marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, precum şi servicii de comunicare B2B şi B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) şi are o experienţă de peste 6 ani în relaţii publice şi mass media. Înainte de a îşi deschide propria agenţie, Mara a lucrat pentru clienţi din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcţii şi real estate şi pentru programe cu finanţare europeană.
Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firmă de consultanţă în management, specializată în dezvoltarea organizaţională înfiinţată de către Anca Podoleanu şi care are în portofoliu clienţi precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin reţeaua de parteneri din Israel şi Europa sunt executive search, talent management, cultură organizaţională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane.
Anca are o experienţă de peste 12 ani în poziţii de top management în Pepsi şi Vodafone şi de peste 7 ani în consultanţă managerială, fiind câştigătoarea distincţiei Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicaţia Business Woman.
Persoana de contact:
Alina Oprea - PR Account Manager V+O Communication
alina.oprea@vando.ro
0766 579 205
Citește pe alephnews.ro: Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe