(P) Aproape jumătate dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 ce va fi susţinut de Philip Kotler pe 1 iunie la Bucureşti sunt din FMCG şi Farma

Urmărește
242 afișări

Bucureşti, 28 mai 2012 - Mai sunt numai trei zile de înscrieri până la trainingul certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român şi organizat în parteneriat de către V+O Communication, Confident Public Relations şi Choice Management & Consulting.

Peste un sfert dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 reprezintă mari corporaţii, cu peste 500 de angajaţi, în timp ce companiile medii, cu 100 - 500 de angajaţi, vor avea cea mai mare reprezentare la Ateneul Român. De asemenea, aproape o treime dintre cei ce îl vor vedea şi asculta live pe părintele marketingului pe 1 iunie vin din partea unor firme cu până la 100 de angajaţi - după cum reiese din graficul următor:

Printre subiectele ce vor atinse de profesorul Philip Kotler la Marketing 3.0 se regăsesc gestionarea celor mai importante provocari şi oportunităţi în afaceri, căutarea şi exploatarea la maxim de noi idei şi metode pentru strategiile de marketing, precum şi îmbunătăţirea puterii brandului.

Preţul întreg al unui bilet la Marketing 3.0 este de 600 de euro fără TVA şi include un abonament pe un an la Ziarul Financiar şi Business Magazin, începand cu 1 iulie 2012. În plus, aveti acces gratuit, timp de trei luni, la experinţa bancară Premium de la Raiffeisen Bank. Pentru un număr mai mare sau egal cu 5 bilete achiziţionate în cadrul aceleiaşi companii, se va aplica o reducere de preţ de până la 20%, procent corespunzător numărului de bilete comandate. Membrii IAA, IAB, ARRP, RAC şi studenţii şi absolvenţii ASEBUSS / EXEC-EDU beneficiază de 10% reducere.

Marketing 3.0 atrage participanţi din toate verticalele de business, cu o majoritate aproape de jumătate dată de reprezentanţii companiilor din FMCG şi Farma, după cum rezultă din graficul următor:

Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova şi JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic şi Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU şi Romtelecom (parteneri educaţionali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, MobilPay şi Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR şi Ziarul Financiar (parteneri media).

Philip Kotler este fondatorul "managementului marketingului" modern, profesor de marketing internaţional la Şcoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universităţii din Northwestern, SUA. Este licenţiat în economie al Universităţii din Chicago şi doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor "4P" în Marketing (care acum au devenit cei "7P") precum şi inventatorul conceptului de "Marketing Social" şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării "Marketing Management", acum la cea de a XIII-a ediţie - cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul "triplu" câştigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

ORGANIZATORII:

Despre V+O Communication

Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice şi strategice agenţii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.

Printre clienţii V+O Communication România se numără: ATE Bank România, ABN Systems, COSMOTE România, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), şi mulţi alţii.

Despre Confident

Confident este o agenţie full service de consultanţă în relaţii publice şi marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, precum şi servicii de comunicare B2B şi B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) şi are o experienţă de peste 6 ani în relaţii publice şi mass media. Înainte de a îşi deschide propria agenţie, Mara a lucrat pentru clienţi din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcţii şi real estate şi pentru programe cu finanţare europeană.

Despre Choice Management & Consulting

Choice Management & Consulting este o firmă de consultanţă în management, specializată în dezvoltarea organizaţională înfiinţată de către Anca Podoleanu şi care are în portofoliu clienţi precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin reţeaua de parteneri din Israel şi Europa sunt executive search, talent management, cultură organizaţională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane.

Anca are o experienţă de peste 12 ani în poziţii de top management în Pepsi şi Vodafone şi de peste 7 ani în consultanţă managerială, fiind câştigătoarea distincţiei Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicaţia Business Woman.

Persoana de contact:
Alina Oprea - PR Account Manager V+O Communication
alina.oprea@vando.ro
0766 579 205




Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici