”Liviu David este un mare publicitar român. E mai puţin cunoscut pentru că el este foarte discret. E excesiv de discret, este excesiv de modest.”
Cartea poate fi văzută şi ca un manual de publicitate dar şi ca un fel de culegere privind subculturile sau micro-culturile din agenţii cu ce se întâmplă pe acolo
Florin Dumitrescu se recomandă ca filolog, având un master în studii romanice şi ca doctor în socio-antropologie. Este cunoscut ca textier pop-rock (Sarmalele Reci, Direcţia 5, Pasărea Rock etc.), scrie poezie (cel mai recent volum – Dodii, Vorpal-Nemira, 2016), precum şi studii în zona ştiinţelor sociale (cel mai recent – Publi-Cetatea, Integral, 2019).
A debutat în 1987 ca publicist, în presa studenţească, şi în literatură în 1997 cu volumul de poezie „Ana are mere”. A mai publicat volumele de poezie ”ÎNcîntece”, în 2010 şi ”Dodii”, în 2016. Este autor de proză şi al unor volume de antropologie şi studii culturale (”Bâlciul Universităţii. Descoperind spiritul târgoveţ în Bucureştiul postsocialist”, în 2013, ”Tradiţii la superofertă. Între socoteala din agenţie şi cea de la raft”, în 2015 şi ”Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română”, în 2019).