Paula Herlo şi echipa emisiunii "România, te iubesc!", laureaţi ai Premiilor de Excelenţă IAA

Paula Herlo şi echipa emisiunii "România, te iubesc!", difuzată de Pro TV, au fost premiaţi joi seară, "pentru profesionalismul şi consecvenţa cu care ne învaţă să vedem lucrurile frumoase de lângă noi", în cadrul ediţiei a patra a Premiilor de Excelenţă IAA.

Urmărește
320 afișări
Imaginea articolului Paula Herlo şi echipa emisiunii "România, te iubesc!", laureaţi ai Premiilor de Excelenţă IAA

Paula Herlo şi echipa emisiunii "România, te iubesc!", laureaţi ai Premiilor de Excelenţă IAA

Potrivit site-ului instituţiei, premiul cel mare al board-ului IAA a fost acordat de către Felix Tătaru celor 12 directori de creaţie ai proiectului Şcoala ADC (Adrian Boţan, Adrian Preda, Andrei Tripşa, Costin Popescu, Dorian Pascuci, Liviu David, Octav Gheorghe, Răzvan Căpănescu, Şerban Alexandrescu, Sorin Trânca, Ştefan Vasilache, Valentin Suciu), "pentru dăruirea şi profesionalismul dedicate construcţiei celui mai important program de formare a noii generaţii de creativi: Şcoala ADC".

De asemenea, Ştefan Teodorescu (Ursus) a primit trofeul IAA de la Mihail Vârtosu, "pentru constanţa în eficienţa dovedită prin cele cinci premii EFFIE câştigate", iar Ionuţ Oprea şi echipa IAB au fost premiaţi de Laura Tampa, "pentru proiectul ROADS de transparentizare a pieţei online şi pentru iniţiativele IAB de educaţie în domeniul digital pentru industria de marketing şi comunicare".

Andrei Borţun (Millenium People) a fost premiat de Felix Tătaru, "pentru că prin festivalurile pe care le organizează de peste 10 ani - AdPrint, Internetics şi Gala Societăţii Civile - contribuie semnificativ la ridicarea standardelor publicităţii din România".

Daniel Pană (BCR) şi Eliza Rogalski (Tempo Creative Group) au fost premiaţi de Victor Dobre, "pentru BCR - Şcoala de Bani, cel mai vast şi mai inovativ program de educare la nivel naţional în domeniul financiar bancar".

Totodată, Cătălin Dobre şi Dinu Panescu (McCann Erickson) au fost premiaţi de Mihai Ghyka, "pentru excelenţa în dezvoltarea campaniei ROM şi pentru contribuţia deosebită la construcţia brandului Vodafone".

Cristian Lupşa (Decât o revistă) a fost premiat de Cristina Simion, "pentru curajul şi pasiunea cu care a lansat şi continuat proiectul Decât o Revistă". Lupşa nu a putut fi prezent la gală, astfel încât premiul de excelenţă a fost ridicat de colega lui, Georgiana Ilie.

Cristian Manafu (Evensys) a fost premiat de Afrodita Blasius, "pentru viziune şi profesionalism în dezvoltarea comunicării în mediul digital", în timp ce Cătălin Ştefănescu ("Garantat 100%") a fost premiat de Eusediu Margasoiu, "pentru consecvenţa cu care reuşeşte să comunice şi să aducă în prin plan excelenţa prin programul «Garantat 100%»".

Pe de altă parte, Ariana Badin (UPC) a ridicat trofeul de excelenţă de la Grant McKenzie, "pentru demersul unic de susţinere şi recuperare a culturii naţionale prin digitalizarea arhivelor Academiei Române".

Sorin Raia (Union Advertising) a fost premiat de Sorin Blaga, "pentru perseverenţa în a inova forme moderne de publicitate", iar Petrişor Obae (Paginademedia.ro) a fost premiat de Claudiu Şerban, "pentru profesionalism şi consecvenţă în dezvoltarea proiectului Paginademedia.ro". Petrişor Obae nu a putut participa la gală, iar premiul său a fost ridicat de colega sa, Carmen Andronache.

Premiul din partea Senatului IAA România a fost acordat lui Radu Gheţea, de către Veronica Savanciuc, "pentru performanţele sale în domeniul bancar, la conducerea CEC Bank şi în calitate de preşedinte al Asociaţiei Băncilor din România" şi pentru "contribuţia semnificativă la construcţia unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti: CEC Bank".

Board-ul IAA a mai acordat trei premii speciale. Astfel, Crina Coco Popescu a fost premiată de Mădălin Niţiş de la IAA Young Professionals, "pentru ambiţie şi curaj, pentru beneficiile de imagine aduse României şi pentru modelul de ambiţie pe care îl prezintă lumii întregi".

De asemenea, Florian Ciobanu a fost răsplătit de Mihai Ghyka, "pentru răbdarea şi pasiunea de a colecţiona şi de a restitui industriei istoria publicităţii şi a presei din România", iar Raed Arafat a fost premiat de Felix Tătaru, "pentru calităţile deosebite de comunicator şi pentru o carieră pusă în slujba vieţii şi a oamenilor".

IAA Excellence Awards se află la a patra ediţie şi reprezintă o răsplată simbolică pentru cei care, prin viziunea şi talentul lor, au creat noi standarde de excelenţă în industria de comunicare.

IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass-media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reuneşte peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/ serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici