- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.04.2009, 11:03)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
PE şi-a creat profil pe Facebook, MySpace şi Flickr
Parlamentul European şi-a creat profil pe Facebook, MySpace şi Flickr pentru a creşte gradul de conştientizare privind alegerile europene, vizaţi fiind în mod special tinerii.
Urmărește
27 afișări
PE şi-a creat profil pe Facebook, MySpace şi Flickr (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"În plus faţă de site-ul special dedicat alegerilor, lansat în ianuarie 2009, Parlamentul European a creat acum un profil pe Facebook (care înregistrează mai mult de 175 milioane de utilizatori) şi altul pe MySpace (peste 250 milioane de utilizatori). O serie de fotografii, actualizate zilnic, sunt disponibile pe site-ul Flickr, fiind vorba despre imagini ale instalaţiilor tridimensionale şi ale «Cabinei multimedia» - o cabină unde cetăţenii pot înregistra mesajele lor adresate deputaţilor europeni din toate statele membre", se arată în comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Comunicatul menţionează că direcţionarea către mijloacele de comunicare sociale, unde utilizatorii internet petrec din ce în ce mai mult timp şi care au devenit foarte influente în ultimii ani, va permite tinerilor care votează pentru prima dată să ia contact cu problematica europeană şi îi determină să se intereseze de acţiunile Parlamentului, de munca deputaţilor şi de semnificaţia alegerilor europene pentru ei. Aceste profiluri vor servi de asemenea ca legătură către diferite resurse online şi produse editoriale disponibile pe website-ul principal.
Un canal subsidiar va fi de asemenea lansat în curând sub sloganul "EU Tube", în cadrul platformei YouTube, pentru a publica materiale video referitoare la campania electorală, informează PE.
În mai 2009, pe site-urile web va fi lansată şi o campanie cu bannere electronice, care va folosi culorile şi imaginile campaniei de comunicare instituţională, inclusiv prin introducerea de cuvinte-cheie în motoarele de căutare. O campanie va fi de asemenea lansată în reţeaua MySpace, care să facă legătura cu profilul MySpace al Parlamentului European.
În săptămânile următoare, noi spaţii interactive vor fi prezentate pe site-ul alegerilor europene din 2009. Pentru a marca cei 30 de ani de alegeri directe pentru Parlamentul European, va fi lansată o "Maşină UE a Timpului" ("EU Time Machine"), care va permite vizitatorilor site-ului să călătorească virtual între două case tipice, una din 1979 şi una din 2009. Făcând clic pe diferite obiecte din cele două camere, utilizatorii vor putea vedea ce influenţă a avut legislaţia europeană asupra unor domenii importante ale vieţii cotidiene.
Zilele alegerilor, din 4 până în 7 iunie, vor fi prezentate în întregime pe site-ul Parlamentului European, cu o secţiune specială, "Noaptea alegerilor", care se va deschide duminică, 7 iunie, la ora 18.00, şi care va publica în timp real rezultatele primite din diferite state membre.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe