Peste 100.000 de români s-au alăturat campaniei "Salvează Crăciunul", iniţiată de gândul şi Pro TV

Peste 100.000 de oameni au arătat, înaintea sărbătorilor de iarnă, că le pasă de copiii aflaţi în nevoie şi s-au alăturat campaniei "Salvează Crăciunul", iniţiată de gândul şi Ştirile Pro TV pentru a-i ajuta pe micuţii de la Valea Plopului şi Valea Screzii, potrivit unui comunicat.

Urmărește
187 afișări
Imaginea articolului Peste 100.000 de români s-au alăturat campaniei "Salvează Crăciunul", iniţiată de gândul şi Pro TV

Peste 100.000 de români s-au alăturat campaniei "Salvează Crăciunul", iniţiată de gândul şi Pro TV

Datorită iniţiatorilor şi sponsorilor, care au donat 94.030 de euro în cadrul campaniei "Salvează Crăciunul", iniţiată de gândul.info şi Ştirile Pro TV, sute de copii au avut parte de sărbători fericite şi liniştite. În plus, artişti, oameni de televiziune şi sportivi români nu au rămas indiferenţi, s-au alăturat şi ei acestei cauze nobile şi au donat obiecte dragi lor: Andreea Esca, Adrian Mutu, Ciprian Marica, Cristian Chivu şi colegii săi de la Inter Milano, Javier Zanetti, Dejan Stankovic şi Wesley Sneijder, Florin Busuioc, Amalia Enache, George Buhnici, Cristian Leonte, Victor Slav, Dana Rogoz, Mircea Solcanu, Iulia Vântur, Oana Andoni, Smiley, Loredana, Andi Moisescu, Cabral, Andreea Ibacka, Horia Brenciu, Diana Dumitrescu, Laura Cosoi, Adela Popescu, Monica Dascălu, Alex Dima, Radu Vâlcan şi La-La Band. Banii obţinuţi din vânzarea obiectelor donate de vedete au mers direct la Asociaţia Pro Vita, care are grijă de copiii din Valea Plopului şi Valea Screzii.

"Fundaţia Vodafone a susţinut de fiecare dată proiectele părintelui Tănase pentru copiii din Valea Plopului. Aveau nevoie de această campanie şi ne bucurăm că am susţinut-o. Felicitări organizatorilor pentru iniţiativă", a declarat Elena Şerban, directorul Fundaţiei Vodafone.

"Ne-am alăturat de la început misiunii «Salvează Crăciunul», oferind copiilor din tabăra aflată în satul Valea Screzii sprijinul necesar pentru a sărbători un Crăciun cu bucurie şi cu încredere într-un viitor mai bun. Obiectivul acestei campanii sociale a fost în linie cu scopul Alico Asigurări de a oferi sprijin financiar familiilor aflate în momente de cumpăna prin produsele noastre de asigurare de viaţă. Alico Asigurări se îngrijeşte de stabilitatea financiară a vieţii. Implicându-ne în astfel de proiecte umanitare, continuăm tradiţia grupului american MetLife, Inc. din care facem parte, de a fi responsabili faţă de comunitatea socială în care ne desfăşurăm activitatea. În acest caz special, am contribuit la acoperirea unei părţi din nevoile celor peste 300 de copii pentru care tabăra din Valea Screzii înseamnă acasă", a spus Theodor Alexandrescu, CEO Alico Asigurari România.

"Când am aflat de incendiul de la Valea Screzii, nu am putut să stăm deoparte şi am decis să sprijinim copiii care trăiesc acolo, ca o continuare firească a angajamentului GlaxoSmithKline (GSK) România de a contribui la îmbunătăţirea sănătăţii mamei şi a copilului. De aceea, ne bucurăm că am reuşit, alături de alte companii din grup, GSK Consumer Healthcare şi Europharm Distributie, să ajutăm cu suma de 17.300 de euro la reconstruirea aşezământului şi să participăm la efortul de a salva Crăciunul pentru sute de copii", a declarat Andreia Cucu, PR&Communication Manager GSK România.

"Ne bucurăm că am avut ocazia să ne aflăm printre cei dintâi care au participat la construirea acestei campanii nobile şi că am reuşit să readucem speranţa acolo unde există o mai mare nevoie: pe chipurile unor copii necăjiţi, în preajma sărbătorilor de Crăciun. În spiritul filosofiei pe care îşi construieşte brandul, cea a bucuriilor simple şi a redescoperirii lor, în vieţile agitate ale zilelor noastre, Volksbank este un susţinător activ al unor astfel de gesturi şi le doreşte copiilor din Valea Screzii un viitor frumos şi liniştit", a declarat un reprezentant Volksbank.

"Dettol ştie că a face mai mult pentru comunitate înseamnă să mergi acolo unde ajutorul este necesar, mai ales în situaţii de dezastru. Campania organizata de gândul şi Ştirile Pro TV a fost o acţiune căreia am dorit să ne alăturăm, fiind impresionaţi de ceea ce s-a întâmplat în tabăra pe care părintele Nicolae Tănase a ridicat-o în satele din Valea Plopului şi Valea Screzii", a declarat un reprezentant Dettol.

Printre firmele care au contribuit cu donaţii s-au numărat GlaxoSmithKline România (10.000 de euro), Fundaţia Vodafone România (5.000 de euro), Volksbank (5.000 de euro), Alico Asigurări România (3.300 de euro), Europharm Distribuţie (2.300 de euro), Medlife (1.000 de euro), Procter & Gamble (3.850 de euro), Mc Donalds (1.400 de euro), Opel (3.000 de euro), GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (5.000 de euro), Dettol (5.000 de euro).

Angajaţii Pro TV au strâns 6.000 de euro pentru micuţii îngrijiţi de părintele Tănase în cadrul unui târg de Crăciun.

Lindab a donat ţiglă pentru 140 mp de acoperiş, în valoare de 1.700 de euro, iar Birkston, cărămidă în valoare de 11.500 de euro.

Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare (UNSAR) a donat 16.050 de euro, iar cei care au donat această sumă sunt membri UNSAR: Allianz-Ţiriac Asigurări, Asirom, Axa Life Insurance, BCR Asigurări, BCR, Asigurări de Viaţă, CertAsig, Eureko, Fata Asigurari, Generali România, Groupama, ING Asigurări de Viaţă, Platinum Asigurări. În plus, UNSAR va oferi o poliţă gratuită de asigurare pentru tot complexul, în cuantum de 650.000 de euro.

Campania a adunat şi donaţii anonime: 3 companii - 7.000 de euro, 2.500 de euro şi 5.000 de dolari, un grup de cetăţeni din Timişoara - 600 de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici