- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (24.03.2014, 17:44)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat de BRAT pe 26 martie
Peste 250 de participanţi vor lua parte la cel mai important eveniment dedicat tendinţelor în online din România - Ziua Cercetării Media -, care va fi organizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pe 26 martie, la Bucureşti, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Urmărește
120 afișări
Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat de BRAT pe 26 martie (Imagine: Shutterstock)
"Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut" este tema ediţiei din acest an a Zilei Cercetării Media, organizată pe 26 martie, începând cu ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti, sala Le Diplomat.
Evenimentul reuneşte practicieni experimentaţi din străinătate şi din ţară, precum şi importanţi reprezentanţi ai companiilor-cheie de pe piaţa românească.
Trei dintre cei mai experientaţi practicieni din Europa, printre care şi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian The Observer, pionieri ai mediului online din România - Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef Hotnews şi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital - şi reprezentanţi ai BMW, Vodafone şi ai agenţiei de publicitate McCann vor dezbate în cadrul evenimentului despre viitor în mediul online. Tendinţele mediului virtual; modele de afaceri de succes; măsurarea performanţelor produselor media şi a eficacităţii campaniilor din online; soluţii concrete de eficientizare a planificării media; evaluarea post-campanie; valoarea investiţiilor în online sunt doar câteva dintre temele care vor fi puse sub lupă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Evenimentul este unul fără precedent şi reuneşte peste 250 de participanţi, reprezentanţi ai celor mai importante instituţii de presă din România, ai celor mai importante agenţii de publicitate şi ai celor mai influente companii.
Ziua Cercetării Media marchează o premieră pe piaţa românească: este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc, aşa cum a crescut în ultimii şapte ani prin intermediul Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI), singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual. Este de asemenea pentru prima dată când direcţiile din online-ul românesc vor fi puse faţă în faţă cu modele de dezvoltare din online-ul european.
"Importanţa produselor media online este în creştere în România. Din măsurătorile BRAT, reiese că un utilizator de la oraş petrece patru ore zilnic pe internet. Aceasta înseamnă că, în spaţiul urban, în ultimii 10 ani, timpul petrecut de români pe internet s-a dublat. De aceea este vital pentru jucătorii din industria media din România să înţeleagă tendinţele din domeniu, atât în ţară, cât şi în străinătate, iar Ziua Cercetării Media organizată de BRAT oferă această oportunitate participanţilor", a declarat pentru agenţia de presă MEDIAFAX Arina Ureche, directorul general al BRAT.
Cifrele şi statisticile care arată cum a evoluat consumul de internet în România în ultimii ani vor fi prezentate în exclusivitate în cadrul Zilei Cercetării Media.
Ce înseamnă să revoluţionezi în online? Răspunsul va veni de la Elias Gagas, Managing Director al Tailwind EMEA, companie inovatoare care oferă industriei de media şi de publicitate soluţii integrate de utilizare a tehnologiilor digitale pentru dezvoltarea rapidă a afacerilor.
Despre monitorizarea conflictelor în vânzarea pe mai multe canale, dar şi despre factorii-cheie pentru succes în online va vorbi Gilles Guillou, Chief Revenue Officer pentru La Place Media, primul Premium Adexchange din Franţa. Gillou va pleda şi pentru "un parteneriat al editorilor" ca forţă de necontestat pentru viitorul media online.
Cu o experienţă de cercetare în media de 35 de ani, fost Marketing Director al prestigiosului cotidian The Observer, în prezent Global Director al Kantar Media, Jennie Beck se va alătura dezbaterii pentru a puncta despre tendinţele de măsurare în online la nivel internaţional.
De asemenea, Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef Hotnews, şi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital, vor dezbate despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.
Programul detaliat al evenimentului, poate fi consultat pe site-ul BRAT.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).
Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.
BRAT pune la dispoziţia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cu ce condiție i-ar fi lăsat Adriana Bahmuțeanu pe băieții ei în vila lui Silviu Prigoană: 'Eram DISPUSĂ!'
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe