Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat de BRAT pe 26 martie

Peste 250 de participanţi vor lua parte la cel mai important eveniment dedicat tendinţelor în online din România - Ziua Cercetării Media -, care va fi organizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pe 26 martie, la Bucureşti, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
120 afișări
Imaginea articolului Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat de BRAT pe 26 martie

Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat de BRAT pe 26 martie (Imagine: Shutterstock)

"Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut" este tema ediţiei din acest an a Zilei Cercetării Media, organizată pe 26 martie, începând cu ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti, sala Le Diplomat.

Evenimentul reuneşte practicieni experimentaţi din străinătate şi din ţară, precum şi importanţi reprezentanţi ai companiilor-cheie de pe piaţa românească.

Trei dintre cei mai experientaţi practicieni din Europa, printre care şi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian The Observer, pionieri ai mediului online din România - Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef Hotnews şi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital - şi reprezentanţi ai BMW, Vodafone şi ai agenţiei de publicitate McCann vor dezbate în cadrul evenimentului despre viitor în mediul online. Tendinţele mediului virtual; modele de afaceri de succes; măsurarea performanţelor produselor media şi a eficacităţii campaniilor din online; soluţii concrete de eficientizare a planificării media; evaluarea post-campanie; valoarea investiţiilor în online sunt doar câteva dintre temele care vor fi puse sub lupă.

Evenimentul este unul fără precedent şi reuneşte peste 250 de participanţi, reprezentanţi ai celor mai importante instituţii de presă din România, ai celor mai importante agenţii de publicitate şi ai celor mai influente companii.

Ziua Cercetării Media marchează o premieră pe piaţa românească: este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc, aşa cum a crescut în ultimii şapte ani prin intermediul Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI), singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual. Este de asemenea pentru prima dată când direcţiile din online-ul românesc vor fi puse faţă în faţă cu modele de dezvoltare din online-ul european.

"Importanţa produselor media online este în creştere în România. Din măsurătorile BRAT, reiese că un utilizator de la oraş petrece patru ore zilnic pe internet. Aceasta înseamnă că, în spaţiul urban, în ultimii 10 ani, timpul petrecut de români pe internet s-a dublat. De aceea este vital pentru jucătorii din industria media din România să înţeleagă tendinţele din domeniu, atât în ţară, cât şi în străinătate, iar Ziua Cercetării Media organizată de BRAT oferă această oportunitate participanţilor", a declarat pentru agenţia de presă MEDIAFAX Arina Ureche, directorul general al BRAT.

Cifrele şi statisticile care arată cum a evoluat consumul de internet în România în ultimii ani vor fi prezentate în exclusivitate în cadrul Zilei Cercetării Media.

Ce înseamnă să revoluţionezi în online? Răspunsul va veni de la Elias Gagas, Managing Director al Tailwind EMEA, companie inovatoare care oferă industriei de media şi de publicitate soluţii integrate de utilizare a tehnologiilor digitale pentru dezvoltarea rapidă a afacerilor.

Despre monitorizarea conflictelor în vânzarea pe mai multe canale, dar şi despre factorii-cheie pentru succes în online va vorbi Gilles Guillou, Chief Revenue Officer pentru La Place Media, primul Premium Adexchange din Franţa. Gillou va pleda şi pentru "un parteneriat al editorilor" ca forţă de necontestat pentru viitorul media online.

Cu o experienţă de cercetare în media de 35 de ani, fost Marketing Director al prestigiosului cotidian The Observer, în prezent Global Director al Kantar Media, Jennie Beck se va alătura dezbaterii pentru a puncta despre tendinţele de măsurare în online la nivel internaţional.

De asemenea, Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef Hotnews, şi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital, vor dezbate despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.

Programul detaliat al evenimentului, poate fi consultat pe site-ul BRAT.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

BRAT pune la dispoziţia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici