Peste un milion de români au început Crăciunul în faţa televizorului, uitându-se la "Pariu cu viaţa"

Peste un milion de români au urmărit în seara de Ajun aventurile tinerilor din LaLa Band, în ultimul episod din acest sezon al serialului "Pariu cu viaţa", informează Pro TV.

Urmărește
958 afișări
Imaginea articolului Peste un milion de români au început Crăciunul în faţa televizorului, uitându-se la "Pariu cu viaţa"

Peste un milion de români au început Crăciunul în faţa televizorului, uitându-se la "Pariu cu viaţa"

Moş Crăciun a fost darnic cu fanii serialului "Pariu cu viaţa", al cărui episod special, difuzat în seara de Ajun, la Pro TV, a reuşit să le câştige din nou inimile.

Îmbrăcat în hainele lui Moş Crăciun şi aflat pentru prima dată în această postură actorul Marin Moraru (Silviu Crăciun) a reuşit să le aducă daruri multe telespectatorilor fideli care au stat în faţa micului ecran şi au urmărit cu emoţie ultimele aventuri ale tinerilor din LaLa Band.

Dorinţa Ioanei (Alina Eremia) de a-l vedea de sărbători pe Andrei (Dorian Popa) sănătos le-a adus pe toate personajele din "Pariu cu viaţă" pe micul ecran în posturi total diferite. Peste un milion de români au fost pe Pro TV în seara de Ajun când era difuzat episodul special al serialului "Pariu cu viaţa". La nivelul publicului din întreaga ţară Pro TV a fost lider de audienţă şi a înregistrat 5,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13%, urmat de Antena 1 şi Prima TV. În minutul de aur, la nivelul întregii populaţii, la 20.30, când începea "Pariu cu viaţa" 1.300.000 de români aveau televizorul deschis pe Pro TV.

Aventurile tinerilor din LaLa Band în lumea paralelă din imaginaţia Ioanei (Alina Eremia) au reuşit să convingă şi publicul comercial din mediul urban să îi urmărească pe cei 20 de tineri talentaţi în seara de Ajun. Astfel, în intervalul 20.30-23.10, Pro TV a fost lider de audienţă cu 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5%.

Tinerii cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani au trăit în fiecare clipă emoţiile revederii cu vedetele preferate şi au ales în Ajunul Crăciunului să urmărească, la Pro TV, serialul "Pariu cu viaţa", care a înregistat, pe acest segment de public, o cotă de piaţă de 35,2% şi 8,9 puncte de rating.

În minutul de aur, la 23.08, când Andrei (Dorian Popa) îşi revenea pe patul de spital, în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani, Pro TV a avut o cotă de piaţă de 49,6 şi rating de 12,6 puncte, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 1,3 puncte de rating şi 5% cotă de piaţă.

Printre telespectatorii care au ales, în seara de Ajun, să urmărească serialul "Pariu cu viaţa" s-au numărat şi membrii trupei LaLa Band. "Am avut atât de multe emoţii. La filmări ne-am simţit foarte bine şi am vrut ca asta să se vadă şi acasă. Episodul a fost unul plin de trăiri, am râs, am plâns şi am cântat", spune Alina Eremia. "Eu am aşteptat cu nerăbdare difuzarea acestui episod pentru că toată lumea mă întreaba ce s-a întâmplat cu Andrei, dacă a supravieţuit. Sunt convins că acest Andrei, din lumea paralelă, le-a plăcut la fel de mult celor de acasă. Mie mi-a făcut o mare plăcere să-l joc şi să mă întâlnesc cu Moş Crăciun la filmare", mărturiseşte Dorian Popa.

După difuzarea episodului special de Crăciun, actorii din "Pariu cu viaţa" au intrat într-o scurtă vacanţă şi se bucură de Sărbătorile petrecute alături de cei dragi.

Adela Popescu şi Radu Vâlcan sărbătoresc primul Revelion în casă nouă, Diana Dumitrescu va trece în Noul An departe de casă, alături de soţul ei, Ducu, iar Alina Eremia şi Dorian Popa, alături de întreaga trupă "LaLa Band", vor urca în ultima noapte din acest an pe scenă în Piaţa Revoluţiei la Revelionul organizat de Pro FM şi Pro TV, Live Revolution.

Din februarie 2012, "Pariu cu viaţa" se întoarce la Pro TV cu un nou sezon, plin de întâmplări neprevăzute, multă muzică, piese în primă audiţie şi personaje noi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici