Peste un milion de telespectatori au urmărit de Paşte emisiunea "România, te iubesc! "

Telespectatorii Pro TV au ales să spună "România, te iubesc!" şi de Paşte, iar în minutul de aur al emisiunii, înregistrat la 18:58, peste un milion de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României urmăreau acest program, informează televiziunea.

Urmărește
6 afișări

Pe publicul din mediul urban Pro TV avea un rating de 6,9 puncte şi o cotă de piaţă de 22 de procente.

În intervalul orar 17:58 - 18:59, când a fost difuzată emisiunea, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a fost lider de audienţă, obţinând, în medie, 3,7 puncte de rating şi 15,6% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, situată abia pe locul al patrulea, avea doar 1,1 puncte de rating şi 4,7 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a avut o audienţă aproape dublă faţă de Antena 1, înregistrând 3,3 puncte de rating şi 10,9 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, situată pe locul al cincilea, avea 1,9 puncte de rating şi 6,3% cota de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici