Peste un milion de telespectatori au urmărit de Paşte emisiunea „România, te iubesc! „

Publicat: 25 04. 2011, 13:06
Actualizat: 06 11. 2012, 14:09

Pe publicul din mediul urban Pro TV avea un rating de 6,9 puncte şi o cotă de piaţă de 22 de procente.

În intervalul orar 17:58 – 18:59, când a fost difuzată emisiunea, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a fost lider de audienţă, obţinând, în medie, 3,7 puncte de rating şi 15,6% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, situată abia pe locul al patrulea, avea doar 1,1 puncte de rating şi 4,7 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a avut o audienţă aproape dublă faţă de Antena 1, înregistrând 3,3 puncte de rating şi 10,9 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, situată pe locul al cincilea, avea 1,9 puncte de rating şi 6,3% cota de piaţă.