- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (03.06.2009, 16:10)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Piaţa de publicitate online a crescut în 2008 cu 70%
Valoarea pieţei de publicitate online din România a fost de 72,41 milioane de lei în 2008, în creştere cu 70% comparativ cu nivelul de 42,6 milioane lei din 2007, potrivit celei mai recente ediţii a studiului ROADS, realizat de IAB România şi PwC România.
Urmărește
56 afișări
Piaţa de publicitate online a crescut în 2008 cu 70%
Valoarea publicităţii online în primul semestru al anului trecut era cu 110% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului 2007, în timp ce semestrul al doilea a însemnat o creştere de 46% faţă de a doua perioadă din 2007.
Raportat la euro, valoarea totală a pieţei de publicitate online din România a fost, în 2008, de circa 20 de milioane de euro.
"Anul 2008 a fost un an destul de bun pentru publicitatea online în România. Ar fi fost şi mai bun, dacă nu s-ar fi înregistrat regresul din trimestrul 4. Altfel spus, dacă n-ar fi fost criza, poate am fi înregistrat încă o dublare a pieţii de la un an la altul. Cum asta nu s-a întâmplat, mă mulţumesc doar să sper că anul 2009 nu va fi chiar atât de rău după cum se speculează sau se interpretează semnalele de până acum", a declarat Cristi Petriceanu, preşedintele IAB România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump cere Curții Supreme din SUA să suspende legea ce ar interzice TikTok-ul
-
Ucraina vrea să deschidă mai bine de 150 de şcoli subterane până în toamna anului 2025
-
Se întoarce obligativitatea purtării măştilor în mai multe spitale din Ţara Galilor
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
Studiul "Romanian Online Advertising Study" a agregat declaraţiile de vânzări directe ale 11 companii, numărând principalele regii de publicitate online şi principalii publisheri independenţi (cu vânzări directe semnificative), care reprezintă în total în jur de 600 site-uri. Valorile cuprinse în acest studiu sunt valori nete.
Pe baza acestor cifre agregate, experţii PricewaterhouseCoopers au structurat totalul investiţiilor în publicitatea online din România în funcţie de formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe internet, precum şi în funcţie de lunile din fiecare semestru pentru determinarea sezonalităţii. Cea de-a doua ediţie a ROADS a analizat al doilea semestru al anului 2008, furnizând analize comparative complete între cei doi ani raportaţi până acum.(2007 şi 2008).
Raportul complet al studiului "Romanian Online Advertising Study" cuprinde, în aproape 90 de pagini, tabele şi grafice detaliate pentru fiecare din cele trei direcţii de analiză, precum şi principalele corelări între acestea, oferind o imagine completă a pieţei de publicitate pe internet.
"Echipa pe care o conduc şi care a realizat acest studiu urmăreşte în permanenţă evoluţiile din mediul online, şi în special modul în care sunt influenţate de contextul economic actual. Faptul că volumul vânzărilor de publicitate în această zonă a crescut în 2008 cu 70% faţă de 2007 (în lei) în România este o confimare a potenţialului enorm de care dispune. Sperăm că, prin această a doua ediţie, studiul să îşi consolideze poziţia de instrument esenţial pentru o piaţă în continuă dezvoltare", a declarat Ruxandra Bandila, Marketing & Business Development Director PricewaterhouseCoopers România.
Următoarea ediţie a studiului realizat de IAB România şi PricewaterhouseCoopers va începe culegerea de date la jumătatea anului 2009 şi va cuprinde analiza datelor corespunzătoare primului semestru al anului 2009. Studiul va fi publicat în continuare semestrial, prezentând rezultatele din semestrul anterior şi furnizând astfel, de doua ori pe an, cifre actualizate privind evoluţia pieţei de publicitate online în România.
Citește pe alephnews.ro: Specialiștii britanici au realizat un plan alimentar pentru ultimele zile din an. Cum rămâi fresh până în 2025?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
BREAKING! Încă o dramă pentru familia celor trei români morți pe E85! Din păcate, este vorba despre tatăl bărbatului
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe