- Home
- Cultură-Media
- VENEŢIA, (25.07.2019, 14:00)
- Razvan Tupa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Polanski, Soderbergh şi Pablo Larrain merg la Veneţia. Drama de la Colectiv, în afara competiţiei
Cele mai noi filme semnate de regizori ca Polanski, Soderbergh şi Pablo Larrain vor fi în competiţie la Festivalul de Film de la Veneţia 2019. Documentarul lui Alexander Nanău, care surprinde drama care a urmat incendiului Colectiv, a fost selectat pentru proiecţie în afara competiţiei.
Urmărește
127 afișări
Polanski, Soderbergh şi Pablo Larrain merg la Veneţia. Drama de la Colectiv, în afara competiţiei
Filmele selectate pentru cea de-a 76-a ediţie a Festivalului de film de la Veneţia au fost anunţate joi în cadrul unei conferinţe de presă susţinute de Paolo Baratta, Preşedintele La Biennale di Venezia, şi Alberto Barbera, directorul festivalului.
Festivalul se va deschide cu proiecţia în premieră a peliculei regizate de Hirokazu Kore-eda, “The Truth”, cu Ethan Hawke, Catherine Deneuve şi Juliette Binoche. Este primul film realizat de japonez după succesul peliculei sale ”Shoplifters”, pentru care a fost premiat la Cannes în 2018. Alături de acest film, în competiţie sunt “The Perfect Candidate”, de Haifaa Al-Mansour (Arabia Saudită, Germania), “About Endlessness”, de Roy Andersson (Suedia), “Wasp Network”, de Olivier Assayas (Franţa, Belgia), “Marriage Story”, de Noah Baumbach (SUA), “Guest of Honor”, de Atom Egoyan (Canada), “Ad Astra”, de James Gray (SUA), ”A Herdade”, de Tiago Guedes (Portugalia/Franţa), ”Gloria Mundi”, de Robert Guediguian(Franţa/Italia), ”Waiting for the Barbarians”, de Ciro Guerra (Italia), ”Ema”, de Pablo Larrain (Chile), ”Saturday Fiction”, de Lou Ye (China), ”Martin Eden”, de Pietro Marcello (Italia/ Franţa), La Mafia Non e Piu Quella Di Una Volta”, de Franco Maresco (Italia), ”The Painted Bird”, de Vaclav Marhoul (Cehia, Ucraina, Slovacia), ”Il Sindaco del Rione Sanita”, de Mario Martone (Italia), ”Babyteeth” , de Shannon Murphy (Australia), ”Joker”, de Todd Phillips (SUA), ”J'Accuse”, de Roman Polanski (Franţa/Italia), ”The Laundromat”, de Steven Soderbergh (SUA), ”No.7 Cherry Lane”, de Yonfan (Hong Kong)
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump cere Curții Supreme din SUA să suspende legea ce ar interzice TikTok-ul
-
Ucraina vrea să deschidă mai bine de 150 de şcoli subterane până în toamna anului 2025
-
Se întoarce obligativitatea purtării măştilor în mai multe spitale din Ţara Galilor
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
Preşedintele juriului pentru competiţia din acest an este argentinianca Lucrecia Martel. Autoarea unor pelicule ca “Zama” sau “La Ciénaga” este a şaptea femeie care deţine această poziţie în istoria festivalului.
Un film cu Claes Bang, Elizabeth Debicki şi Mick Jagger, “The Burnt Orange Heresy”, proiectat în afara competiţiei, va marca închiderea ediţiei 2019 a festivalului.
În afara competiţiei vor rula şi peliculele de ficţiune “Seberg”, de Benedict Andrews (SUA), “Vivere”, de Francesca Archibugi (Italy), “Mosul”, de Matthew Michael Carnahan (SUA), “Adults in the Room”, de Costa-Gavras (Franţa, Grecia), “The King”, de David Michod (Marea Britanie, Ungaria) şi “Tutto il mio folle amore”, de Gabriele Salvatores (Italia).
Tot în afara competiţiei va rula şi filmul lui Alexander Nanău. ”Colectiv”, despre evenimentele care au urmat incendiului din clubul bucureştean afectat de incendiu, o producţie România-Luxemburg. Alături de documentarul lui Nanău au fost anunţate în afara competiţiei şi producţii de non-ficţiune ca “Woman”, de Yann Arthus-Bertrand, Anastasia Mikova (Franţa), “Roger Waters: Us + Them”, de Roger Waters (Marea Britanie), “I Diari di Angela – Noi Due Cineasti. Capitolo Secondo”, de Yervant Gianikian, Angela Ricci Lucchi (Italia), “Citizen K”, de Alex Gibney (Marea Britanie, Statele Unite), “Citizen Rosi”, de Didi Gnocchi, Carolina Rosi (Italia), “The Kingmaker”, de Lauren Greenfield (Statele Unite), “State Funeral”, de Sergei Loznitsa (Olanda, Lituania), “45 Seconds of Laughter”, de Tim Robbins (SUA) şi “Il pianeta in mare”, de Daniele Segre (Italia).
De proiecţii speciale se vor bucura producţiile “No One Left Behind”, de Guillermo Arriaga (Mexic), “Electric Swan”, de Konstantina Kotzamani (Franţa, Greecia, Argentina), “Irreversible – Inversion Integrale”, de Gaspar Noe (Franţa), “ZeroZeroZero”, de Stefano Sollima (Italia, Franţa), “The New Pope” (episoadele 2 şi 7) Paolo Sorrentino (Italia, SUA), “Never Just a Dream: Stanley Kubrick And Eyes Wide Shut”, de Matt Wells (Marea Britanie), ca şi “Eyes Wide Shut”, de Stanley Kubrick (SUA, Marea Britanie).
Pentru secţiunea ”Venice Classics”, au fost selectate peliculele “The Incredible Shrinking Man”, în regia lui Jack Arnold (1957), “The Grim Reaper”(1962) şi “The Spider’s Stratagem” (1970), ambele de Bernardo Bertolucci, “The Criminal Life of Archibaldo del la Cruz”, de Luis Buñuel (1955), “The Crossing of the Rhine”, de Andre Cayatte (1960), “Maria Zef”, de Vittorio Cottafavi (1981), “Crash”, de David Cronenberg (1996), “Francesca”, de Manoel de Oliveira (1981), “The House is Black”, de Forough Farrokhzad (1962), “The White Sheik”, de Federico Fellini (1952), “Current”, de Istvan Gaal (1963), “The Hills of Marlik”, de Ebrahim Golestan (1964), “Death of a Bureaucrat”, de Tomas Gutierrez Alea (1966), “Out of the Blue”, de Dennis Hopper (1980), “Ecstacy”, de Gustav Machaty (1932), “Mauri”, de Merata Mita (1988), “Pigeon Shoot”, de Giuliano Montaldo (1961), “New York, New York”, de Martin Scorsese (1977), “The Red Snowball Tree”, de Vasiliy Shukshin (1973) şi “Way of a Gaucho”, de Jacques Tourneur (1952).
În cadrul Venice Days, au fost anunţate “Seules Les Bêtes”, de Dominik Moll, “La llorona”, de Jayro Bustamante, “They Say Nothing Stays the Same”, de Joe Odagiri, “Un Monde Plus Grand”, de Fabienne Berthaud, “Corpus Christi”, de Jan Komasa, “Beware Of Children”, de Dag Johan Haugerud, “Un Divan à Tunis”, de Manele Labidi, “The Long Walk”, de Mattie Do, “Lingua Franca”, de Isabel Sandoval, “5 è Il Numero Perfetto”, de Igort, “Les Chevaux Voyageurs”, de Bartabas, “Mio Fratello Rincorre I Dinosauri”, de Stefano Cipani.
Pentru Venice College Cinema au fost selectate “The End of Love”, de Keren Ben Rafael, “Lessons of Love”, de Chiara Campara şi “This is Not a Burial, It’s a Resurrection”, de Jeremiah Lemonhang Mosese. La secţiunea Sconfini au fost anunţate peliculele “Unposted”, de Elisa Amoruso, “The Scarecrows”, de Nouri Bouzid, “Once More Unto the Breach”, de Federico Ferrone şi Michele Manzolini, ca şi “Effetto Domino”, de Alessandro Rossetto.
Selecţia Horizons/ Orizonturi reţine titluri ca “Zumiriki”, de Osker Alegria, “Blanco En Blanco”, de Theo Court, “Mes Jours De Gloire”, de Antoine De Bary, ”Pelican Blood”, de Katrin Gebbe, ”Un Fils”, de Mehdi M Barsaouli, “Nevia”, de Nunzia De Stefano, “Moffie”, de Oliver Hermanus, “Hava, Maryam, Ayesha”, de Sahraa Karimi, “Rialto”, de Peter Mackie Burns, “The Criminal Man”, de Dmitry Mamuliya, “Revenir”, de Jessica Palud, “Giants Being Lonely”, de Grear Patterson, “Verdict”, de Raymund Ribay Gutierrez, “Balloon”, de Pema Tseden, “Just 6.5”, de Saeed Roustaee, “Shadow of Water”, de Sasidharan Sanal Kumar, “Sole”, de Carlo Sironi, “Madre”, de Rodrigo Sorogoyen şi “Atlantis”, de Valentyn Vasyanovych.
Un eveniment special este dedicat proiecţiei “Goodbye, Dragon Inn”, de Tsai Ming-Liang.
Anul acesta, regizorul spaniol Pedro Almodóvar va primi Leul de Aur pentru întreaga carieră din partea organizatorilor.
Cea de-a 76-a ediţie a Festivalului de Film de la Veneţia are loc între 29 august şi 7 septembrie.
Citește pe alephnews.ro: Specialiștii britanici au realizat un plan alimentar pentru ultimele zile din an. Cum rămâi fresh până în 2025?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Înfiorător! Ce a apărut la locul accidentului din Roșiori? Oamenilor care trec pe stradă nu le vine să creadă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 12:12
USB-C devine oficial standardul comun pentru încărcarea dispozitivelor în Uniunea Europeană
-
astăzi, 12:05
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână