Pe durata de desfăşurare a meciului, la nivelul întregii ţări, peste 3 milioane de telespectatori aveau televizoarele deschise pe TVR 1.
Audienţele finalei mari a Cupei Mondiale de Fotbal 2010 au avut următoarele valori: pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 43,3%, (3.335.000 telespectatori), iar rating-ul mediu, de 16,5%.
La nivel urban, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 44,3% şi un rating mediu de 17,8%, în timp ce „minutul de aur” (ora 24.01) a adus o cotă de piaţă de 62,7% şi un rating mediu de 22,5%.
Reprezentativa de fotbal a Spaniei a câştigat Cupa Mondială, după ce a învins selecţionata Olandei, după prelungiri, scor 1-0 (0-0), în finala competiţiei din Africa de Sud, disputată duminică seară, la Johannesburg.
Şi finala mică a CM FIFA 2010, disputată, sâmbătă, între Uruguay şi Germania, a poziţionat TVR 1 pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, pe toate segmentele de audienţă. Astfel, la nivel naţional, meciul a avut o cotă de piaţă de 27,6% (2.049.000 telespectatori) şi un rating de 10,1%, la nivel urban, cota de piaţă a fost de 29,3% şi un rating de 11%. „Minutul de aur”, de la ora 23.20, a adus TVR 1 la o cotă de piaţă de 42,4%, cu un rating de 15,3%.
Echipa naţională a Germaniei a învins în finala mică, sâmbătă, la Port Elizabeth, cu scorul de 3-2 (1-1), reprezentativa Uruguayului şi a terminat Cupa Mondială din Africa de Sud pe locul al treilea.