- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (10.11.2008, 12:10)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Principalele grupuri media româneşti vor utiliza SATI pentru măsurarea oficială a traficului online
MediaPRO Interactiv, ProTV SA, Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp şi Realitatea-Caţavencu vor utiliza în relaţia cu publicul, cu clienţii şi agenţiile de publicitate datele oferite de sistemul de măsurare oficială a traficului online, SATI, efectuat de BRAT, informează un comunicat.
Urmărește
32 afișări
Principalele grupuri media româneşti vor utiliza SATI pentru măsurarea oficială a traficului online
Grupurile de media au luat de comun acord decizia de a utiliza doar datele SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic pe Internet), efectuat de BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor). Iniţiativa este susţinută şi de Ringier România, care urmează să ia o decizie privind implementarea efectivă a acesteia în perioada următoare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Lupte grele în Orientul Mijlociu: Iranul și Hezbollah amenință Israelul că „răzbunarea e aproape” după asasinarea lui Haniyeh și Aqil și explozia pagerelor din Liban care a rănit mii de oameni
-
Avertismentul preşedintei Băncii Centrale Europene: Lumea de astăzi seamană cu cea a anilor 1920, de dinaintea crizei şi a războiului
-
Nicolae Ciucă: România nu a fost reprezentată la întâlnirea cu von der Leyen. Premierul Ciolacu să dea explicaţii / România va primi 1,5 miliarde de euro din Fondul de coeziune al UE
-
Ursula von der Leyen anunţă un împrumut al UE de 35 miliarde de euro pentru Ucraina
Prin urmare, SATI va fi folosit ca etalon oficial de măsurare a performanţelor de trafic ale tuturor site-urilor editate de participanţii la aceasta decizie comună, semnatarii renunţând treptat, începând de luni, la utilizarea şi invocarea oficială a altor sisteme de măsurare a traficului online.
Semnatarii sunt de acord că decizia nu ţine de suspiciuni legate de măsurătorile efectuate cu ajutorul altor sisteme, care au fost foarte utile pentru stadiul în care s-a aflat piaţa de online până la lansarea SATI. Este vorba strict de o chestiune principială, care ţine de logica de business: traficul site-urilor din România nu poate fi măsurat oficial decât de un sistem administrat, auditat şi controlat strict de o organizaţie independentă.
Din partea grupurilor media menţionate, decizia de a utiliza doar datele SATI în relaţia cu publicul, cu clienţii şi agenţiile de publicitate, este semnată de Robert Berza, Internet Business Unit ProTV SA, Bogdan Gavrila, director new media Intact Media Grup, Orlando Nicoară, director general MediaPRO Interactiv, Augustin Roman, director executiv Gazeta Online, Mihai Seceleanu, director general Internet Corp, Dragoş Stanca, Managing Director New Media Realitatea-Caţavencu, şi Claudiu Şerban, Deputy General Manager Ringier România.
Piaţa dispune, încă de la sfârşitul anului trecut, de SATI, un instrument independent, un etalon acceptat de întreaga industrie şi care este deţinut de organizaţia profesională a celor mai importanţi playeri media, Biroul Român de Audit al Tirajelor. SATI a fost testat, îmbunătăţit şi şi-a dovedit performanţele timp de 12 luni, fiind acum un sistem matur şi credibil.
Pentru înlăturarea oricărei rezerve legate de transparenţa rezultatelor de trafic, Departamentul Internet al BRAT a analizat şi aprobat în unanimitate, în şedinţa din 4 noiembrie 2008, propunerea depusă de Realitatea-Caţavencu, Ringier, MediaPro şi Gazeta Online ca rezultatele furnizate de SATI să fie publicate şi în ritm zilnic şi săptămânal, nu doar lunar.
"Este o decizie firească a unei pieţe ajunse la maturitate. Industria de publicitate nu poate utiliza pentru măsurarea performanţelor sale decât un sistem independent, o sursă unică şi acceptată de întreaga industrie. La fel ca şi în alte ţări cu un mediu online dezvoltat, şi în România, pentru tranzacţionarea spaţiului publicitar va fi utilizat un etalon de măsură furnizat de o sursă independentă, care furnizează date corecte, credibile, comparabile pentru toţi membrii săi", a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.
Ca urmare a acestei decizii, codurile tuturor celorlalte sisteme de măsurare a traficului pe Internet folosite până în prezent vor fi eliminate, treptat, din paginile tuturor produselor web ale companiilor şi grupurilor media semnatare, acestea urmând să implementeze şi să facă publice în relaţiile contractuale şi oficiale numai rezultatele furnizate şi auditate de sistemul SATI.
Citește pe alephnews.ro: Kamala Harris are o armă și nu îi e frică să o folosească: „Oricine îmi sparge casa va fi împușcat”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
”Fără milă”: Multinaţionala prezentă şi în România care a decis să cheme înapoi angajaţii 5 zile pe săptămână la birou
Ce au ajuns să facă acum antreprenorii care în anii '90 au pus bazele comerţului alimentar modern şi ce s-a întâmplat cu magazinele lor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Fostul iubit al Mădălinei Ghenea a sărit în apărarea Simonei Halep! „E ciudat ce s-a întâmplat”
PROSPORT.RO
Gabriel Vasiliu va fi prezent la înmormântarea soției sale, ucisă în Olanda! A obținut o permisie de o zi
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:39
Analiză: Cât de digitalizat este sistemul bancar din România
-
ieri, 22:38