Pro TV a fost, joi seară, lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public

Serialele "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă" au înregistrat recorduri de audienţă, joi seară, iar meciul istoric Chelsea - Steaua a fost urmărit de peste 5.000.000 de români în minutul de aur, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de Pro TV.

Urmărește
164 afișări
Imaginea articolului Pro TV a fost, joi seară, lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public

Pro TV a fost, joi seară, lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public

Telespectatorii şi-au petrecut seara în compania Pro TV, care a mizat pe umor şi o competiţie sportivă decisivă. Serialele de comedie "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă" au înregistrat audienţe record, atât pe publicul comercial, cât şi pe publicul din mediul urban, iar meciul Chelsea - Steaua a ţinut în faţa micilor ecrane în minutul de aur peste 5.000.000 de români.

În intervalul orar 20.25 - 21.24, atunci când a fost difuzat noul episod al serialului "Las Fierbinţi", Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o audienţă record de 13,7 puncte de rating şi 26,4% cotă de piaţă, de mai bine de două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 5,9 puncte de rating şi 11,4 procente din cota de piaţă.

Pro TV a deţinut supremaţia şi pe publicul din mediul urban, pe care a înregistrat 11,7 puncte de rating şi 20 de procente din cota de piaţă, de două ori mai mult faţă de Antena 1, care a obţinut 5,7 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă. În minutul de aur al serialului, 20.58, aproape 3.000.000 de români urmăreau "Las Fierbinţi".

După vizita amuzantă din "Las Fierbinţi", telespectatorii Pro TV s-au "internat" la "Spitalul de demenţă". Producţia, difuzată între 21.24 şi 21.55, a fost, de asemenea, lider de audienţă şi a stabilit un nou record. Astfel, pe publicul comercial, Pro TV a înregistrat 11,3 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă. Antena 1, clasată pe locul al doilea, avea 7,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14 procente.

Pe publicul din mediul urban, unde tot Pro TV a fost numărul 1, serialul a obţinut 10,1 puncte de rating şi 16,7% cotă de piaţă, iar Antena 1, clasată pe locul al doilea, 7,2 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţă.

Pro TV a strălucit şi în timpul meciului retur Chelsea - Steaua, decisiv pentru calificarea în sferturile Europa League. Meciul care putea aduce cea mai mare performanţă a unei echipe româneşti de fotbal de după Revoluţie încoace, difuzat în intervalul orar 22.06 - 23.56, a ţinut întreaga Românie cu ochii pe Pro TV. Pe publicul comercial, partida a obţinut 25,4 puncte de rating şi 48,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, înregistra de aproape 8 ori mai puţin, respectiv 3,2 puncte de rating şi 6,1 procente din cota de piaţă.

Pe publicul din mediul urban diferenţa a fost de aproape 10 ori mai mare: 23,7 puncte de rating şi 44,3% cotă de piaţă erau de partea Pro TV, în timp ce Antena 1, întregistra cifre infime: 2,5 puncte de rating şi 4,6 procente din cota de piaţă. În minutul de aur al partidei, 22:51, peste 5.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe Pro TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici