Pro TV a fost lider absolut de audienţă în 2010

Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă şi în 2010, la toate capitolele, fie că a fost vorba de ştiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, informează televiziunea.

Urmărește
129 afișări
Imaginea articolului Pro TV a fost lider absolut de audienţă în 2010

Pro TV a fost lider absolut de audienţă în 2010

Postul Pro TV a fost lider de audienţă atât la nivelul întregii zile, cât şi pe toate segmentele orare, inclusiv în prime-time, intervalul înregistrat între 19.00 - 23.00. Astfel, la nivelul întregii zile, Pro TV s-a clasat la nivelul publicului comercial - publicul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani - pe primul loc, cu 2,9 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 1,8 puncte de rating şi 11,3% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban audienţa medie înregistrată la nivelul unei zile aduce supremaţia pentru Pro TV, care înregistrează 3 puncte de rating şi 15,3% cotă de piaţă, iar Antena 1, doar 2 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă.

Clasamentul rămâne neschimbat şi în ceea ce priveşte prime-time-ul, când Pro TV obţine, la nivelul publicului comercial, 6,8 puncte de rating şi 21,3% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1, care înregistrează doar 3,7 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă. Acelaşi clasament rămâne valabil şi în cazul publicului din mediul urban, unde Pro TV se află pe locul întâi cu 6,9 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, iar Antena 1, pe locul al doilea, cu 4,3 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici