Pro TV a fost lider absolut de audienţă şi în 2012

Telespectatorii au ales şi în 2012 să urmărească Pro TV - fie că a fost vorba despre ştiri, filme, seriale de top sau emisiuni de divertisment - astfel că postul s-a poziţionat şi în anul care s-a încheiat în poziţia de lider incontestabil de audienţă, informează un comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
670 afișări
Imaginea articolului Pro TV a fost lider absolut de audienţă şi în 2012

Pro TV a fost lider absolut de audienţă şi în 2012

Românii au trecut în noul an cu televiziunea lider şi au ales ca şi în acest an să petreacă atât ziua de 31 decembrie, cât şi noaptea de Revelion alături de Pro TV. Acesta a fost lider de audienţă în tot intervalul orar cuprins între 07.00 - 02.00 înregistrînd o audienţă medie de 6,4 puncte de rating la nivelul întregii zile şi o cotă de piaţă de 19,2%, Antena 1 situându-se pe locul al doilea cu 5,7 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă.,

În noaptea dintre ani, Andra şi Cătălin Măruţă împreună cu invitaţii lor, au spus "Eu de Revelion nu dorm" şi acelaşi lucru au făcut şi telespectatorii care au petrecut alături de Pro TV. Aproape 3 milioane de români au urmărit programul oferit de televiziunea lider din România în minutul de maximă audienţa de la 23.07, în timp ce, pe publicul comercial din mediul urban, Pro TV înregistra la 23.57 un vârf de 15,7 puncte de rating şi 34,9% cotă de piaţă.

Între 21.42 şi 01.36, programul "Eu de Revelion nu dorm" a fost lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani cu un rating de 11,2 puncte şi 24,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea cu 8,3 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă.

"Supervelionul" ProFM şi Pro TV a adunat în Piaţa Revoluţiei peste 30.000 de oameni care au vrut să petreacă, să asculte muzică şi să se distreze alături de DJ-îi ProFM, în calitate de maeştri de ceremonie ai serii.

La miezul nopţii, fix la trecerea dintre ani, atât românii care petreceau în Piaţa Revoluţiei, cît şi cei din faţă televizoarelor au trecut în noul an cu Pro TV. La ora 12 noaptea, peste 2 milioane de români erau cu ochii pe Pro TV, iar pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Pro Tv era lider de audienţă cu 14,8 puncte de rating şi 32,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 8,3 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă.

Joy division-ul ProFM, reprezentat la faţa locului de George Vintilă, cu o tradiţie de 16 ani în prezentarea concertului din centrul Bucureştiului, de Marius Onuc şi Mădălina Vintilă, a dus la capăt ceea ce nu a reuşit Apocalipsa: a îngropat anul 2012 şi nu oricum, ci cu multă veselie, confetti, artificii şi super hituri interpretate de cei mai iubiţi artişti români.

Astfel, cei care au ales să treacă în noul an într-o zi de marţi, 2013 cu ProFM au urmărit concertul, la Pro TV, live la MTV şi pe Voyo, asigurat de 14 cântăreţi şi trupe, cărora li s-a alăturat şi baletul lui Edi Stancu. Patru dintre foştii concurenţi ai emisiunii "Vocea Romaniei" au dat startul la ora 20.30: Max Dragomir, Laura Gherescu, David Bryan şi, bineînţeles, câştigătoarea acestui sezon - Julie Mayaya. Daryela, Meena K, Connect-R, Anya au continuat petrecerea în Piaţa Revoluţiei. Aflat la început de drum, după cum declară chiar el, Cristi Minculescu a oferit publicului un super recital cu trupa Lotus. Dacă pentru Julie Supervelionul ProFM a fost o premieră, trupa Voltaj este deja veterană. Ea le-a spus tuturor "Povestea oricui", "Lumea e a mea", "Mi-e dor de" şi "Dă vina pe Voltaj". Smiley i-a convins pe toţi că "Oficial îmi merge bine" şi a cântat "Preocupat cu gură ta", "Dead men walking", "Am bani de dat" şi cel mai recent hit "Cai verzi pe pereti".

Şi fanii serialului "Pariu cu viaţa" au fost fericiţi. Dar, de această dată, ei nu au auzit piesele trupei Lala Band, ci cele din repertoriul solo atât al Alinei Eremia cât şi al lui Sore, care au electrizat, pe rând, publicul cu vocile lor.

Atât cei prezenţi în Piaţa Revoluţiei, cât şi telespectatorii Pro TV şi MTV dar şi abonaţii Voyo au respectat tradiţia şi au trecut în 2013 împreună cu Loredana, care a încheiat petrecerea cu un super concert, ce a conţinut şi noul single "Sukar" de pe albumul "Dragoste". Gazdele serii au încheiat noaptea şi au început anul 2013 cu un super tonus marca "Legalize Joy", în ciudă frigului.

În 2012, Internet Pro TV a bătut record după record şi a terminat anul ca lider incontestabil al publisherilor din online-ul românesc. Portalurile www.stirileprotv.ro şi www.sport.ro au dominat clasamentul celor mai vizitate site-uri din România în fiecare lună. Internet Pro TV a avut la finalul anului şi cele mai vizitate site-uri din categoriile divertisment - prin www.protv.ro -, tabloide - prin www.cancan.ro -, lifestyle feminin - prin www.perfecte,ro - şi lifestyle masculin - prin www.debarbati.ro.

Şi ultimul proiect lansat al Internet Pro TV, site-ul de "ştiri, cel mai probabil", www.audvoci.ro, a ajuns rapid lider în categoria sa, iar cel mai puternic radio online rămâne www.profm.ro.

Platforma pay-per-view a Internet Pro TV, www.voyo.ro, care oferă în premieră conţinut video atât pe PC-ul clasic, cât şi pe device-uri mobile şi smart TV, a avut cifre impresionante, cu peste 1 milion de vizite lunar.

Şi pe mobil, Internet Pro TV a fost în 2012 lider incontestabil, cu o cotă de piaţă de peste 40% din audienţa înregistrată a traficului de internet mobil. M.sport.ro a fost în fiecare lună a anului trecut primul mobisite din România, cu cifre peste versiunile www ale site-uri că jurnalul.ro, mediafax.ro, orange.ro sau ejobs.ro.

Internet Pro TV domină clasamentul publisherilor, cu 3 mobisite-uri în top 5, m.sport.ro, m.stirileprotv.ro şi m.cancan.ro. În ultima lună a anului, primele două poziţii au fost ocupate de m.sport.ro şi m.stirileprotv.ro.

Şi paginile de Facebook ale Internet Pro TV au terminat anul cu cifre record, cu peste 3 milioane de fani. Internet Pro TV este singurul publisher cu 3 pagini de Facebook care au peste 500.000 de fani fiecare, cele ale Pro TV, Sport.ro şi ale talent-show-ului "Românii au talent", iar cele ale supershow-ului "Vocea României", serialului "Pariu cu viaţa" şi celui mai important site de ştiri din România, Ştirile Pro TV, au intrat în noul an cu peste 300.000 de fani fiecare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici