Pro TV a fost lider de audienţă cu "România, te iubesc! "

Pro TV a fost lider de audienţă cu "România, te iubesc! ", duminică, peste 2 milioane de telespectatori urmărind anchete spectaculoase prezentate de Anca Nastasi, informează televiziunea.

Urmărește
8 afișări

Telespectatorii preferă anchetele minuţioase marca "România, te iubesc!". Astfel, duminică, 13 martie, atunci când corespondentul special Anca Nastasi a prezentat în cadrul emisiunii "România, te iubesc!" două anchete spectaculoase, Pro TV a fost lider de audienţă.

"Un român mişcă New York-ul" şi "Hrana sănătoasă, un lux" au fost reportajele care au propulsat emisiunea în topul preferinţelor telespectatorilor. În minutul de aur al emisiunii, înregistrat la 18.57, la nivelul întregii populaţii a României, peste 2.000.000 de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV, care obţinea, pe publicul din mediul urban, un rating de 11,6 puncte şi o cotă de piaţă de 28%.

În intervalul 17.58 - 18.59, când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 5,3 puncte de rating şi 17,5 procente din cota de piaţă. În acest timp, Prima TV, următoarea clasată, a avut 3,8 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă, iar Antena 1 se clasa abia pe locul al treilea.

Pro TV a fost lider de audienţă şi pe publicul din mediul urban, unde a obţinut un rating de 5,1 puncte şi 13,6% din cota de piaţă, în timp ce Prima TV avea 3,5 puncte de rating şi 9,4% cota de piaţă. Şi pe acest public Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici