Pro TV a fost lider de audienţă de Crăciun

Emisiunile speciale de Crăciun difuzate de Pro TV - "Happy Hour", "Aş vrea eu", "Land of Jokes" şi "Ştirile Pro TV", dar şi filmele, precum "Shrek" şi "Ora de vârf 3", au fost lider de audienţă atât pe întregul public din mediul urban, cât şi pe cel comercial, informează postul de televiziune.

Urmărește
151 afișări
Imaginea articolului Pro TV a fost lider de audienţă de Crăciun

Pro TV a fost lider de audienţă de Crăciun

"Happy Hour" special din ziua de Crăciun, "Aş vrea eu" şi "Land of Jokes" din a doua zi de Crăciun, Ştirile Pro TV, filmul de animaţie "Shrek", filmele de seară "Ora de vârf 3", "Spider Man 3", "Eu cu mine şi cu Irene", cu Jim Carrey, au fost pe primul loc în topul audienţelor atât pe publicul din mediul urban, cât şi pe publicul ţintă al Pro TV, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, din mediul urban.

Ziua de Crăciun, la Pro TV, a început cu "Shrek", difuzat între orele 10.12 şi 12.06, care a înregistrat pe publicul comercial o medie de audienţă de 4,8 rating şi 18,7 procente din cota de piaţă, fiind pe primul loc în clasamentul audienţelor, urmat de Antena 1 care a avut doar 3 rating şi 11,6 cotă de piaţă.

Românii au savurat ediţia de sărbătoare a emisiunii "Happy Hour", care a fost urmărită de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României în minutul său de aur, 18.57, când Pro TV a înregistrat 13,5 rating şi 33,8 procente din cota de piaţă pe întreg publicul din mediul urban. Pe tot parcursul ediţiei în care Cătălin Măruţă s-a împăcat cu Anna Lesko, Pro TV a fost lider de audienţă. În intervalul orar 16.56-18.58, Pro TV a înregistrat pe publicul din mediul urban o medie de audienţă de 9,5 rating şi 24,4 cota de piaţă, faţă de Antena 1 care a avut de aproape trei ori mai puţin, 3,4 rating şi 8,9 cota de piaţă.

Aproape 4 milioane de români la nivelul întregii ţări au urmărit "Ştirile Pro TV" în seara de Crăciun în minutul de aur, 19.15, când Pro TV a înregistrat 17,9 rating şi 39,5 procente din cota de piaţă. Pe întreg programul, 18.59 - 19.53, Ştirile Pro TV au fost lider detaşat, înregistrând o audienţă de trei ori mai mare decât cea a Antenei 1 pe întreg publicul din mediul urban, 13,9 rating şi 33,4 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 care a avut doar 4,7 rating şi 11,3 cota de piaţă.

În intervalul orar 20.32 - 22.21, cât a fost difuzat filmul "Ora de vârf 3", Pro TV a fost lider de audienţă, înregistrând pe publicul comercial 9,3 rating şi 24,7 cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut 8,3 rating şi 22,1 procente din cota de piaţă. Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii ţări au urmărit în minutul de aur, 21.28, incredibilele peripeţii ale lui Jackie Chan, care, de la ora 22.22, i-a predat ştafeta învingătorului lui Jim Carrey, cu filmul său "Eu cu mine şi Irene". În intervalul orar 22.22 - 0.45, cât a fost difuzat, Pro TV a înregistrat 6,3 rating şi 23,1 procente din cota de piaţă pe publicul comercial, de două ori mai mult decât Antena 1, care a avut doar 3,6 rating şi 13,1 cota de piaţă.

Şi în a doua zi de sărbătoare, ediţia specială "Aş vrea eu", difuzată între 17.57 şi 18.59 la Pro TV, a fost lider pe publicul comercial, înregistrând o medie de audienţă de 4,7 rating şi 14,1 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 care a avut doar 2,8 rating şi 8,6 cota de piaţă. Un milion şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii ţări au urmărit în minutul de aur, 18.50, peripeţiile vedetelor Carmen Tănase, Liviu Vârciu, Mircea Solcanu, Laura Cosoi încercând să se dea drept oameni obişnuiţi.

"Ştirile Pro TV" din 26 decembrie au fost lider detaşat de audienţă atât pe publicul tânăr, cât şi pe cel din întreg mediul urban, înregistrând în intervalul 18.59 - 19.50, o medie de audienţă de 12,7 rating şi 28,6 procente din cota de piaţă pe întreg publicul din mediul urban, faţă de Antena 1, care a avut de trei ori mai puţin, 4,1 rating şi 9,2 cota de piaţă.

Două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii ţări s-au uitat la "Land of Jokes" în minutul de aur al programului, 20.57, când Pro TV a înregistrat 12,3 rating şi 26,3 procente din cota de piaţă. Pe parcursul programului "Land of Jokes", 20.30-21.43, Pro TV a fost pe primul loc în topul audienţelor, înregistrând pe întregul public din mediul urban 8,6 rating şi 18 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut de două ori mai puţin, 4,3 rating şi 9,1 cota de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici