Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate programele, în 2008

Pro TV a fost şi în 2008 lider de audienţă printre televiziunile din România, postul menţinându-şi prima poziţie în topul celor mai urmărite programe, fie că a fost vorba despre ştiri, sport, filme sau divertisment, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
238 afișări
Imaginea articolului Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate programele, în 2008

Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate programele, în 2008

Fie ca a fost vorba de competiţiile Local Kombat, meciurile de fotbal din UEFA Champions League sau meciurile din Cupa UEFA, acestea s-au plasat în topul preferinţelor telespectatorilor Pro TV.

Meciurile din UEFA Champions League au fost lider de piaţă în proporţie de 100%. Audienţa medie a meciurilor transmise în cadrul acestei competiţii a fost de 10,6 puncte de rating şi 30,2% cotă de piaţă, pe locul al doilea situându-se postul Acasă, cu 3,0 puncte de rating şi 8,4% cotă de piaţă (pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), diferenţa menţinându-se şi pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV înregistrând 10,8 puncte de rating şi 27,4% cotă de piaţă, iar Antena 1, doar 3,3 puncte de rating şi 8,5% cotă de piaţă.

Meciurile din Cupa UEFA difuzate de Pro TV au fost şi ele lider de piaţă tot în proporţie de 100%, situându-se în fruntea clasamentului atât pe publicul din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (cu 6,9 puncte de rating şi 20,6% cotă de piaţă), cât şi la nivelul întregului public din mediul urban (cu 7,2 puncte de rating şi 19,0% cotă de piaţă), pe locul al doilea situându-se postul Acasă.

Audienţele celor 4 ediţii din 2008 ale competiţiilor Local Kombat confirmă faptul că telespectatorii Pro TV sunt iubitori ai acestui sport. Astfel, audienţa medie înregistrată de Pro TV pe publicul său comercial a fost de 4,1 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, dublu faţă de Antena 1, care a înregistrat 2,0 puncte de rating şi 9,4% cotă de piaţă. Pe întregul public din mediul urban, Pro TV a înregistrat 3,7 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă, pe locul al doilea situându-se OTV, cu 2,4 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă.

Anul 2008 a reconfirmat statutul de lider printre emisiunile de divertisment din România a producţiei "Dansez pentru tine". Emisiunea prezentată de Ştefan Bănică şi Iulia Vântur a fost pe toate categoriile de public, în toate ediţiile sale din 2008, lider incontestabil de audienţă. Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în 2008, în timpul emisiunii "Dansez pentru tine", o medie pe toate ediţiile de 8,3 puncte de rating şi 23,6 procente din cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care a înregistrat, în acelaşi interval orar, 3,7 puncte de rating şi 10,3 cotă de piaţă. Şi pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, Pro TV a fost lider şi a înregistrat o medie de audienţă, pe toate ediţiile din 2008, de 7,7 puncte de rating şi 24,5 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care a înregistrat 3,7 puncte de rating şi 11,8 cotă de piaţă.

La nivelul întregii populaţii a României, toate ediţiile "Dansez pentru tine" din 2008 au fost urmărite, în medie, de aproape 1,5 milioane de telespectatori, iar vârful de audienţă pe publicul din mediul urban a fost înregistrat în ediţia din 28 noiembrie, când Pro TV a înregistrat o medie de 10,2 puncte de rating şi 28,9 cotă de piaţă şi a fost urmărit de aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României.

Şi emisiunea "Happy Hour" prezentată de Cătălin Măruţă s-a aflat pe primul loc în topul audienţelor pe 2008, pe toate categoriile de public. Pe publicul ţintă al Pro TV, "Happy Hour" a înregistrat, în perioada 14 ianuarie - 19 decembrie 2008, cât a fost difuzată emisiunea, o medie de audienţă de 4,0 puncte de rating şi 19,3 procente din cota de piaţă, fiind pe primul loc. Pe locul al doilea s-a clasat postul Acasă, cu o medie de 2,1 puncte de rating şi 10,2 procente din cota de piaţă, iar pe locul al treilea, Antena 1, cu o medie de 1,7 rating şi 8,1 cotă de piaţă. Şi pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a fost lider pe toate ediţiile "Happy Hour" din 2008 şi a înregistrat o medie de audienţă de 4,9 puncte de rating şi 17,9 cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat, pe aceeaşi perioadă, 2,5 puncte de rating şi 9,2 cotă de piaţă. Vârful de audienţă pe publicul din mediul urban l-a înregistrat ediţia "Happy Hour" din 26 noiembrie 2008, când Pro TV a avut 8,9 puncte de rating şi 25,7 procente din cota de piaţă şi a fost urmărit, în medie, de peste un milion şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României.

Pro TV a fost lider şi la capitolul filme. Doar două filme difuzate de alte televiziuni au reuşit să pătrundă în topul celor mai urmărite 100 de filme ale anului 2008, restul de 98 fiind difuzate toate de Pro TV. Filmul Pro TV care a adunat în faţa micilor ecrane cel mai mare număr de telespectatori a fost "Curierul/ The Transporter", cu Jason Statham în rolul principal.

Înapoi

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Înapoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici