- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.10.2016, 15:59)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pro TV, Antena 1 şi Antena 3, somate de CNA pentru depăşirea duratei de publicitate
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a somat în şedinţa de joi, 27 octombrie, televiziunile Pro TV, Antena 1 şi Antena 3 din cauza depăşirii duratei legale de publicitate în perioada aprilie – august.
Urmărește
11470 afișări
Pro TV, Antena 1 şi Antena 3, somate de CNA pentru depăşirea duratei de publicitate
De asemenea, potrivit monitorizării din luna mai, ferestrele publicitare difuzate în ecran partajat de către Pro TV au depăşit (ca suprafaţă) ferestrele editoriale.
Conform tabelelor prezentate în şedinţa CNA, în cele cinci luni monitorizate, Antena 1 a adunat mai multe depăşiri care au însumat 7 minute şi 5 secunde; Antena 3 – 6 minute şi 36 de secunde, iar Pro TV – 5 minute şi 7 secunde.
Consiliul a decis să sancţioneze televiziunile care au depăşit spaţiul legal de publicitate cu mai mult de 5 minute (cumulat, în cele cinci luni monitorizate).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
"Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date", potrivit articolului 35(1) din Legea Audiovizualului.
În cazul Pro TV, CNA a ţinut cont şi de nerespectarea articolului 107(1-a) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual – "Publicitatea pe ecran partajat se difuzează cu respectarea următoarelor condiţii cumulative: a) să fie clar separată de conţinutul editorial printr-o divizare a suprafeţei ecranului, obţinută prin afişarea spoturilor publicitare într-o fereastră publicitară distinctă de fereastra editorială; pentru a nu altera programul principal nu trebuie modificat raportul de aspect al imaginii acestuia, iar suprafaţa ferestrei publicitare nu trebuie să depăşească suprafaţa ferestrei editoriale".
În perioada aprilie - august 2016 au fost monitorizate duratele inserţiilor de publicitate în intervalul orar 18:00-23:00, pentru televiziunile Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, TVR 1 şi România TV.
Pentru calculul acestor durate s-au preluat măsurătorile duratelor spoturilor de publicitate comercială efectuate de Kantar Media şi s-au prelucrat ţinându-se seama de prevederile din Legea audiovizualului.
La monitorizarea duratei publicităţii, CNA nu a luat în considerare duratele mesajelor de avertizare şi ale copertelor de separare, duratele anunţurilor de sponsorizare, duratele secvenţelor de autopromovare şi duratele mesajelor care nu constituie comunicare comercială, identificate între coperte cu menţiunea "Mesaj/ mesaje de interes public".
Propunerea de somare pentru cele trei televiziuni a fost adoptată cu unanimitate de voturi. Şedinţa CNA de joi, 27 octombrie, s-a desfăşurat în prezenţa a opt membri: Florin Gabrea, Vasile Buda, Monica Gubernat, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Răsvan Popescu (vicepreşedintele CNA) şi Călin Cristea.
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe