Pro TV, cel mai fascinant brand românesc

Pro TV este cel mai fascinant brand românesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a stat la baza Topului 50 Branduri Fascinante lansat, miercuri, de revista Biz, acesta fiind un demers ce a urmărit să prezinte mărcile care îi fascinează pe români.

Urmărește
714 afișări
Imaginea articolului Pro TV, cel mai fascinant brand românesc

Pro TV, cel mai fascinant brand românesc

În Top 50 Branduri Fascinante, care a inclus şi mărci internaţionale de prestigiu, Pro TV s-a clasat pe locul al treilea, surclasând nume celebre din industria media precum Facebook, YouTube, Yahoo şi Google.

Pe primul loc în acest top s-a clasat brandul auto italian Ferrari, iar pe locul al doilea, brandul Discovery.

"Pro TV este fascinant pentru români, pentru că reuşeşte să strălucească prin fiecare produs pe care îl lansează. Istoria Pro TV a început pe 1 decembrie 1995, cu salutul Andreei Esca - «Bună seara, România! Bună seara, Bucureşti!». (...) Printre emisiunile de succes se numără Ştirile Pro TV, «Românii au talent», «Dansez pentru tine» sau «Happy Hour»", se precizează în prezentarea făcută brandului Pro TV.

Topul celor mai fascinante zece branduri se continuă cu Facebook, pe locul al patrulea, Porsche, pe cinci, Heineken, pe şase, Stella Artois, pe şapte, Swatch, pe opt, Murfatlar, pe nouă, şi Harley Davidson, pe zece.

Printre brandurile româneşti care mai figurează în acest clasament al celor mai fascinante 50 de branduri se numără Joe (locul 24), Gerovital (26), Rom (29), Adevărul (35), Napolact (45), Dorna (46) şi Borsec (49).

În clasament apar şi branduri internaţionale de renume precum Sony (locul 17), L'Oreal (19), Vichy (21), Coca-Cola (27), Adidas (31), Nokia (33), Yahoo (34), Microsoft (36), Apple (42), Google (44), Durex (50).

"Un top al mărcilor fascinante poate inspira în mai mare măsură la acţiune, comparativ cu un top al mărcilor puternice. Brandurile mari, puternice, devin desori înţepenite în propriile reguli şi nu mai aduc nimic senzaţional, care să stimuleze creativitatea, deşi consumatorii continuă să le consume şi să le respecte", se arată într-un material din revista Biz, care explică felul în care s-a realizat clasamentul brandurilor fascinante.

"Din studiul Unlock Market Research reiese că un brand fascinant este mai degrabă creativ, plin de viaţă, original, surprinzător, inovator, provocator (...). Brandurile fascinante sunt cele care au scris o istorie personală sau o scriu în acest moment", se mai arată în acelaşi material.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici