- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (31.01.2012, 19:10)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pro TV este cea mai iubită televiziune
Pro TV este cea mai iubită televiziune, românii spunând că apreciază acest post TV pentru noutăţile pe care le aduce, dar şi pentru prietenia şi apropierea cu care îşi tratează telespectatorii, potrivit topului "Emotional Branding", un studiu de piaţă realizat de 360insights.
Urmărește
554 afișări
Pro TV este cea mai iubită televiziune
"Emotional Branding", topul mărcilor care au reuşit să creeze o legătură imbatabilă cu consumatorii lor, a fost realizat pe 17 categorii independente şi fiecare marcă îşi reprezintă categoria din care face parte. Studiul a avut ca fundament teoretic setul celor 10 legi dezvoltate de Marc Gobe, asocierea mărcilor cu fiecare dintre ele fiind baza de calcul al Indexului Emotional Branding.
Astfel, Pro TV este incontestabil cea mai iubită televiziune, în topul surselor media care au câştigat aprecierea românilor, înregistrând indicele 54. Românii apreciază Pro TV pentru noutăţile pe care le aduce, dar şi pentru prietenia şi apropierea cu care îşi tratează telespectatorii, potrivit studiului "Emotional Branding".
ULTIMELE ȘTIRI
-
COVID a fost scăpat dintr-un laborator din China, potrivit FBI. Agenția nu a avut voie să-l informeze pe Biden
-
Casa Albă: Trupele nord-coreene de pe front se confruntă cu pierderi uriaşe
-
Bărbat împuşcat mortal în timpul unei partide vânătoare din Vrancea
-
Efectele sabotajelor din Marea Baltică: NATO îşi va spori prezenţa în zonă
Pro TV este urmată în topul surselor media care au câştigat aprecierea românilor, în ordine, de: Antena 1 (indice 32), Kiss FM (25), Realitatea TV (24), Discovery (23), HBO (22), Acasă (21), Prima TV (20), Radio Zu (20) şi Kanal D (18).
În cadrul presei scrise, clasamentul este condus de Adevărul, Libertatea şi Cancan.
Online-ul nu este doar familiar românilor, dar şi iubit de aceştia. Google şi Yahoo ocupă primele două poziţii, fiind considerate de români companiile care au oferit identitate internetului. Google a înregistrat indicele 70, în timp ce Yahoo - indicele 54. Topul online-ului este continuat de Youtube (51), Facebook (47) şi Ejobs (20). În timp ce Youtube se remarcă prin curiozitatea continuă pe care o ridică între utilizatorii sai, Facebook îşi atrage audienţa cu noutăţi dar şi prin faptul că inspiră prietenie şi apropiere.
În studiul "Emotional Branding" se precizează că internetul se bucură de susţinerea universală a tinerilor şi adulţilor, însă odată cu creşterea vârstei pasiunea pentru internet scade. Astfel, în rândul targetului în vârstă mediul virtual are mai puţină relevanţă şi emoţionalitate.
Studiul derulat de 360insights a avut ca fundament teoretic setul celor 10 legi dezvoltate de Marc Gobe, asocierea mărcilor cu fiecare dintre ele fiind baza de calcul al Indexului Emotional Branding. Notorietatea promptată a mărcilor a fost singurul filtru prin care respondenţii au trecut pentru a putea vorbi de anumite mărci, fără să fie nevoie să fie consumatori ai categoriei respective. În construirea indexului nu a fost luată în calcul notorietatea. Indexul a fost calculat independent pentru fiecare categorie în parte şi trebuie tratat separat, putând fi comparat doar cu indexul mărcilor ce provin din aceeaşi categorie.
Au fost investigate peste 440 de mărci din 17 categorii generice de produse, fără însă a fi detaliate pe subdiviziuni de produse (spre exemplu în categoria telecom au fost cuprinşi furnizori de telefonie fixa şi mobilă, internet şi televiziune prin cablu).
De asemenea, s-a derulat un studiu cantitativ, reprezentativ la nivel urban pentru oraşele mai mari de 50.000 locuitori. Eşantionul a fost stabilit la 640 de respondenţi, cuprinzând femei şi bărbaţi, cu vârste cuprinse între 16 şi 54 de ani. S-au realizat interviuri faţă în faţă, iar datele au fost colectate prin metoda CAPI - interviuri personale asistate de calculator. Astfel a fost posibil ca respondenţii să vadă logo-urile mărcilor atunci când au vorbit despre acestea.
Studiul a avut loc în luna noiembrie a anului trecut, fiind o restrospectivă a performanţei mărcilor din anul 2011. În anul 2012, 360insights va realiza din nou topul "Emotional Branding", rezultatele de faţă fiind primul val dintr-un set de studii care vor urmări evoluţia în timp a emoţionalităţii mărcilor din România.
Citește pe alephnews.ro: Finlanda și Estonia lansează patrule navale în urma suspiciunii de sabotaj rusesc în cazul Estlink 2. Rutte: „NATO va spori prezența în Marea Baltică”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Drumul spre distracția de Revelion e aglomerat: Rute alternative și sfaturi esențiale pentru un drum sigur spre munte
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Ce a putut să scrie o tânără pe salata boeuf, de Crăciun? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Cristina Demetrescu ne spune care sunt cele 2 zodii care își vor schimba radical viața în 2025
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe