Pro TV lansează aplicaţia de second-screen pentru "Românii au talent"

Pro TV aduce o nouă premieră pe piaţa televiziunilor din România, lansând, vineri, pentru emisiunea "Românii au talent" o aplicaţie second-screen, ce oferă o experienţă totală fanilor acestui program, informează postul TV.

Urmărește
879 afișări
Imaginea articolului Pro TV lansează aplicaţia de second-screen pentru "Românii au talent"

Pro TV lansează aplicaţia de second-screen pentru "Românii au talent"

Aplicaţia "Românii au talent" poate fi descărcată gratuit din Apple Store (https://itunes.apple.com/us/app/romanii-au-talent/id627557421?ls=1&mt=8), Android Market (https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.rat) sau scanând QR code-ul care va apărea pe ecran în timpul emisiunii, iar logarea se face folosind contul de Facebook. Odată instalată pe telefon sau tabletă, aceasta oferă diferite opţiuni şi avantaje utilizatorului: lista completă a tuturor concurenţilor din semifinale, împreună cu fotografii şi materiale video exclusive şi personalizate (adăugând un concurent la "Favoriţii tăi", utilizatorul are acces la o galerie foto specială), posibilitatea de a da "check-in" şi de a-ţi anunţa astfel prietenii pe Facebook că urmăreşti show-ul, posibilitatea de a comenta prestaţiile concurenţilor pe wall-ul aplicaţiei împreună cu ceilalţi utilizatori şi şansa de a ajunge în marea finală de pe 10 mai.

Regulile sunt simple: utilizatorul trebuie să îşi deschidă aplicaţia în momentul începerii emisiunii. În timpul fiecăruia dintre cele 12 acte ale semifinaliştilor, pe ecranul telefonului va apărea un buton de "Se califică". Utilizatorul este invitat să ghicească cine crede el că vor fi cei trei finalişti apăsând butonul în timpul prestaţiei lor. Butonul poate fi apăsat de numai trei ori, iar alegerea nu poate fi modificată. La final, toţi cei care au ghicit cine sunt cei trei finalişti au şansa de a câştiga o invitaţie în Studiourile MediaPro, la marea finală de pe 10 mai.

"Pro TV duce entertainment-ul la un alt nivel şi le oferă telespectatorilor nu doar un show de cea mai bună calitate, ci şi o experienţă totală a ceea ce se află dincolo de ecran, implicând astfel toate canalele de comunicare şi engagement: site-uri, social media şi second-screen. Trăim într-o lume în care nu mai avem de-a face cu un singur ecran, aşa că, prin lansarea acestei aplicaţii, Pro TV face primul pas în lumea televiziunii sociale din România, stabilind noi standarde şi aşteptări din partea publicului în ceea ce priveşte show-urile de divertisment", a declarat Maria Apostol, Marketing and Corporate Affairs Director Pro TV S.A.

Premiul cel mare de 120.000 de euro este acordat de COSMOTE

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici