Pro TV, lider absolut de audienţă, de Ziua Naţională

Românii au ales să petreacă Ziua Naţională alături de Pro TV, joi, de 1 Decembrie, aproape 3 milioane de telespectatori descoperind alături de postul TV de ce iubesc România, informează televiziunea.

Urmărește
291 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider absolut de audienţă, de Ziua Naţională

Pro TV, lider absolut de audienţă, de Ziua Naţională

Joi, Pro TV a împlinit 16 ani de la prima emisie, iar telespectatorii i-au urat "La mulţi ani!" şi şi-au amintit "De ce iubesc România?" într-un număr spectaculos. Sărbătoarea Zilei Naţionale şi ziua Pro TV s-a făcut simţită în casele tuturor românilor, care au dorit să închine un pahar şi un gând bun în compania lui Cătălin Măruţă şi a invitaţilor săi, au rămas alături de cea care le-a devenit o adevărată constantă în viaţă, Andreea Esca, cu care se întâlnesc de 16 ani încoace de fiecare 1 Decembrie, în faimosul sacou roşu, au preferat să joace două meciuri aprige pe terenul Pro TV şi să-şi exprime mândria şi bucuria de a fi români alături de corespondenţii Ştirilor Pro TV, care s-au străduit zi de zi, clipă de clipă, să le reprezinte cât mai bine interesele şi dorinţele.

Românii au fost alături de Pro TV pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie şi au participat din plin la fiecare moment pregătit din suflet pentru ziua lor. De la ediţiile speciale ale Ştirilor ProTv sau "Happy Hour" până la filmele pregătite pentru români şi meciurile din Europa League, toate au fost pe gustul telespectatorilor Pro TV. Astfel, pe durata întregii zile, postul din Pache Protopopescu a deţinut supremaţia în topul audienţelor şi a condus detaşat atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Pro TV a obţinut, pe publicul comercial din mediul urban o medie a întregii zile de 4,6 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă, aproape triplu faţă de Antena 1, care obţinea doar 1,9 puncte de rating şi 9,9% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban ProTv deţine supremaţia, cu o medie de 4,6 puncte de rating şi 19,1% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a obţinut doar un rating de doar 2,6 şi 10,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 21.48, Pro TV înregistra la nivelul întregii Românii 14 puncte de rating şi 29,4% cotă de piaţă, aproape 3 milioane de români urmărind meciul de fotbat difuzat de Pro TV.

De altfel, întreg prime time-ul (intervalul de maximă audienţă, cuprins între 19.00 şi 23.00) a înregistrat cifre spectaculoase. Pe publicul comercial din mediul urban, media a fost de nu mai puţin de 9,2 puncte de rating, cu o cotă de piaţă de 24,7 procente, în timp ce Antena 1 obţinea doar 3,8 puncte de rating şi 10,2% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a fost lider incontestabil în prime time, cu o medie de 9,2 puncte de rating şi 20,4% cotă de piaţă, la mare distanţă de Antena 1, care obţinea doar 3,9 puncte de rating şi 8,7% cotă de piaţă.

Anul acesta, românii s-au simţit mai mult ca oricând mândri că sunt români şi au acceptat invitaţia celor de la Pro TV de a intra în cabina virtuală sau pe Facebook, acolo unde au avut ocazia să-şi mărturisească sentimentele pentru patria lor şi să-şi facă profilul de român. În cabină au fost realizate peste 1.000 de înregistrări, iar mesajele scrise au curs pe pagina campaniei "De ce iubesc România?", fiind, la rândul lor, peste 1.000.

De dimineaţă, Ştirile Pro TV prezentate de Andreea Liptak şi Mihai Dedu au adus în faţa telespectatorilor atât români, cât şi străini care nu au uitat de ce merită această ţară să fie iubită. Portretele impresionante, realizate cu măiestrie de corespondenţii Ştirilor Pro TV Paula Herlo, Alex Dima, Amalia Enache şi Anca Nastasi au demonstrat încă o dată că aceste plaiuri abundă de oameni valoroşi, talentaţi şi decişi să schimbe în bine viaţa românilor.

"Kung Fu Panda" a avut şi el lipici la public şi a amuzat telespectatorii cu stângăciile lui.

De la 12.00, Cătălin Măruţă şi-a făcut intrarea spectaculos, la volanul Daciei de la REMAT "tunate" de artistul Costin Craioveanu, cu bandul aşezat confortabil pe capota maşinii şi interpretând imnul Pro TV de anul acesta, "Tot mai sus" (Guess Who feat. deMoga). Voia bună a continuat pe toată durata primei ediţii speciale "Happy Hour" din acest 1 Decembrie cu Play and Win şi Lupu şi Cornelia Rednic, dar cei din echipă au ţinut morţiş să afle de la tineri români de succes, precum Inna şi campioanele mondiale la scrimă, de ce iubesc România.

Prima întâlnire a zilei cu Cătălin Măruţă a fost lider incontestabil de audienţă pe toate targeturile, obţinând, pe publicul comercial, de trei ori mai mult decât Antena 1. Cea de-a doua ediţie de sărbătoare "Happy Hour" a abundat în momente artistice unul şi unul. Mult aşteptatul duet al Andrei cu Valentin Dinu a emoţionat atât telespectatorii, cât şi pe cei prezenţi în platou, atunci când vocile lor incredibile au oferit o altă interpretare a melodiei "I believe I can fly".

Celălalt Valentin cu talent pe care "Happy Hour" a mizat de 1 Decembrie a realizat, în direct, un număr de flair impresionant, care i-a lăsat pe toţi cu gura căscată. Valentin Luca, cel care jonglează cu sticlele şi paharele cu naturaleţea cu care alţii respiră, a pregătit cocktail-uri în culorile tricolorului, realizate în urma unui efect de domino executat excepţional.

Nu au lipsit nici aventurile celor trei ciobănei ai showbiz-ului românesc la Veneţia. Pentru a le arăta telespectatorilor Pro TV cum au făcut pe ambasadorii distracţiei autentice româneşti în oraşul plutitor, Măruţă, Petrică Mîţu Stoian şi Constantin Enceanu au îmbrăcat şubele şi-au adus în faţa Happylicăi o gondolă veritabilă şi o pizza uriaşă. În intervalul orar 15.57 - 18.57, atunci când a fost difuzată emisiunea, pe publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în medie, 7,1 puncte de rating şi 20,5% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 avea doar 5,3 puncte de rating şi 15,1 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani Cătălin Măruţă a fost numărul 1, cu o medie de 6,2 puncte de rating şi 23,6% cotă de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1, care a înregistrat doar 3,3 puncte de rating şi 12,4 procente din cota de piaţă.

Olteanul "Nea Mărin miliardar", cu-al său umor autentic românesc, a prins telespectatorii Pro TV în hora veseliei. Între 14.00 şi 15.57, atunci când a fost difuzată producţia, Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 6 puncte de rating şi 30,1% cotă de piaţă, de patru ori mai mult faţă de Antena 1 care avea doar 1,5 puncte de rating şi 7,5% din cota de piaţă. Şi publicul din mediul urban a fost cucerit de Nea Mărin, iar Pro TV a obţinut o medie de 5,6 puncte de rating şi 20,7 procente din cota de piaţă. Antena 1 avea doar 3,1 puncte de rating şi 11,2% cotă de piaţă.

Cea care aduce de 16 ani încoace cele mai importante evenimente ale zilei telespectatorilor Pro TV, Andreea Esca, şi-a întâmpinat oaspeţii aşa cum se cuvine: gătită de sărbătoare şi cu o vorbă bună pentru toţi românii. Încă o dată, românii au demonstrat că aleg să afle ce s-a întâmplat în cursul zilei de la Pro TV, prin intermediul celei mai apreciate prezentatoare de ştiri. În intervalul 18.58 - 19:32 postul din Pache Protopopescu a înregistrat, în medie, pe publicul din mediul urban un rating uriaş, de 9,8 puncte şi o cotă de piaţă de 23,2%, iar pe publicul comercial din mediul urban o medie de 9,1 puncte de rating şi 28,4 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra pe acest public de aproape două ori mai puţin, respectiv 4,8 puncte de rating şi 14,9 procente din cota de piaţă.

Tot de 1 Decembrie, românii s-au bucurat de fotbal în Europa League. Mai întâi, Steaua a jucat nemţeşte pe terenul lui Schalke, dar a pierdut cu 1 - 2. Totuşi, Steaua mai are şanse de calificare în primăvara europeană şi trebuie să câştige cu AEK Larnaca peste două săptămâni. De la 22.00, Vasluiul a făcut cel mai frumos meci românesc în Europa din ultimii ani. Chiar dacă a terminat 0 - 0 confruntarea cu italienii de la Lazio, România îşi păstrează speranţele de calificare cu două echipe în primăvară.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici