Pro TV, lider absolut de audienţă, vineri, cu emisiunea "Dansez pentru tine"

Pro TV a fost lider absolut de audienţă, vineri seară, cu emisiunea "Dansez pentru tine", peste două milioane de telespectatori din întreaga Românie urmărind programul în minutul de aur, 20.46, informează televiziunea.

Urmărește
458 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider absolut de audienţă, vineri, cu emisiunea "Dansez pentru tine"

Pro TV, lider absolut de audienţă, vineri, cu emisiunea "Dansez pentru tine"

Timp de aproape cinci ore (20.30 - 01.22), Pro TV a fost lider absolut de audienţă, iar emisiunea a avut o audienţă medie de 7,4 puncte de rating şi 22,9% cota de piaţă pe întregul public din mediul urban, în timp ce Antena 1 înregistra doar 2,8 puncte de rating şi 8,7% cota de piaţă. Şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV obţinea o audienţă mai mult decât dublă faţă de Antena 1. În timp ce Pro TV a fost lider, cu 6,9 puncte de rating şi 25,4% cota de piaţă, Antena 1 avea doar 3,1 puncte de rating şi 11,6% cota de piaţă.

O seara de excepţie vineri seară, la "Dansez pentru tine", când, în premieră în istoria emisiunii de la Pro TV, toate cele patru echipe rămase în concurs s-au aflat la duel. Chiar dacă au avut de pregătit câte cinci dansuri fiecare, perechile dueliste s-au prezentat la înălţime şi au luat note foarte bune, însoţite de aprecierile juriului şi susţinerea publicului. Dansuri şi coregrafii spectaculoase în care vedetele şi partenerii lor au întruchipat personaje celebre, precum Popeye Marinarul, Olive, Barbie, prinţese sau lebede buclucaşe, suprize inedite pregătite concurenţilor şi dansuri umanitare extraconcurs, cu trupa LaLa Band, Mandinga şi Adelina Chivu, mai sexy ca niciodată, toate au fost ingredientele unei ediţii speciale "Dansez pentru tine", la finalul căreia s-au anunţat numele celor trei echipe de pe podium, care se vor lupta vinerea viitoare pentru marele premiu de 60.000 de euro: Catrinel şi Ionuţ, Pepe şi Andreea şi Jojo şi Ionuţ.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici