Pro TV, lider de audienţă cu emisiunea "România, te iubesc! "

Pro TV a fost din nou lider de audienţă cu emisiunea "România, te iubesc! ", difuzată duminică, ancheta despre defrişările din România, realizată de Alex Dima, corespondentul Ştirilor Pro TV, fiind urmărită de peste un milion de telespectatori, informează televiziunea.

Urmărește
364 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider de audienţă cu emisiunea "România, te iubesc! "

Pro TV, lider de audienţă cu emisiunea "România, te iubesc! "

Alex Dima, corespondentul Ştirilor Pro TV care a adus în faţa telespectatorilor, în ediţia din 17 aprilie a emisiunii "România, te iubesc!", o anchetă revoltătoare despre Marea defrişare care seceră ţara noastră, a reuşit să ţină în faţa televizorului peste un milion de telespectatori.

Întrebat de ce crede că telespectatorii încă sunt preocupaţi de subiect, Alex Dima a răspuns: "Pentru că le pasă. E o dovadă că nu suntem singuri în demersul nostru. Am văzut ce se întâmplă pe teren, am văzut şi care sunt hibele legislative, acum vom încerca să determinăm autorităţile să-şi facă treaba şi să ia măsuri".

Şi de această dată, în intervalul orar 17.57 - 18.59, când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a fost lider de audienţă şi a obţinut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o audienţă medie de 4,1 puncte de rating şi 16,7% cotă de piaţă. Următoarele clasate, Prima TV şi Antena 1 aveau 3,1 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă, respectiv 1,6 puncte de rating şi 6,3% cotă de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV a fost lider, obţinând 3,5 puncte de rating şi 11,6 procente din cota de piaţă, în timp ce Prima TV avea 3 puncte de rating şi 10,1 cotă de piaţă, iar Antena 1 se clasa abia pe locul al patrulea. În minutul de aur al emisiunii, înregistrat la 18.58, peste un milion de oameni de la nivelul întregii ţări urmăreau emisiunea "România, te iubesc!".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici