Pro TV, lider de audienţă cu serialul "Las Fierbinţi" - FOTO

Pro TV a fost lider de audienţă, joi seară, cu serialul "Las Fierbinţi", care a fost urmărit de peste două milioane şi jumătate de telespectatori din toată ţara, informează postul de televiziune.

Urmărește
374 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider de audienţă cu serialul "Las Fierbinţi" - FOTO

Las Fierbinţi, serialul românesc cu cel mai bun debut din ultimii 10 ani - FOTO

"Las Fierbinţi" a devenit încă de la episodul pilot serialul preferat al românilor, fiind considerat serialul românesc cu cel mai bun debut din ultimii 10 ani. O audienţă impresionantă a avut şi primul episod al serialului, difuzat de Pro TV pe 8 martie, de la 20.30, când aproape 2 milioane şi jumătate de români au stat cu ochii pe amuzantele personaje din "Las Fierbinţi" în minutul de maximă audienţă, de la 21.15.

Serialul nu a avut concurent şi a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public în intervalul în care a fost difuzat (20.34 - 21.31).

Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 11,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,2%, în timp ce Antena 1 înregistra doar 4,4 puncte de rating şi 10,2% cotă de piaţă.

Şi pe întreg publicul din mediul urban, serialul a fost lider detaşat de audienţă, cu 9,5 puncte de rating şi 18,5% cota de piaţă, devansând la mare distanţă Antena 1, care înregistra doar 4,6 puncte de rating şi 9% cota de piaţă.

Vârful de audienţă a fost înregistrat la ora 20.49, când pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul 'Las Fierbinţi" înregistra 13,7 puncte de rating şi 32,2% cotă de piaţă.

Joi seara, localitatea Las Fierbinţi a fost zguduită de alegerile de la primărie, dar şi de apariţia fantomei ţaţei Lica, bătrâna care nu a apucat să voteze înainte de a da ortul popii şi care-i bântuie pe Giani (Costi Diţă) şi Bobiţă (Mihai Bobonete).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici