Pro TV, lider de audienţă, duminică, cu "România, te iubesc! " şi filmul "2012"

Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate segmentele de public, duminică, cu emisiunea de anchete jurnalistice "România, te iubesc!", marcă a Ştirilor Pro TV, precum şi cu filmul despre apocalipsă "2012", potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de televiziune.

Urmărește
409 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider de audienţă, duminică, cu "România, te iubesc! " şi filmul "2012"

Pro TV, lider de audienţă, duminică, cu "România, te iubesc! " şi filmul "2012"

Ancheta realizată de corespondentul Ştirilor Pro TV Alex Dima "Hackerville românesc", difuzată duminică în emisiunea "România, te iubesc!", s-a situat primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, pe toate segmentele de public.

Astfel, în intervalul orar 18.02 - 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,3 puncte de rating şi 18,3 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 4 puncte de rating şi 10% cotă de piaţă.

Şi publicul din mediul urban a spus ieri "România, te iubesc!", iar Pro TV a obţinut, în medie, 6,4 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care ocupa şi de această dată locul al doilea, cu un rating de 4,7 puncte şi 10,3 procente din cota de piaţă.

Totodată, duminică seară, producţia "2012", difuzată de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public.

Potrivit Kantar Media, filmul difuzat de Pro TV în intervalul 20.31 - 23.29 a obţinut la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 13,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,6%, în timp ce emisiunea "România dansează", difuzată de Antena 1, a obţinut în acelaşi interval 11,6 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă.

Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 10,8 puncte de rating şi 19,5 procente cota de piaţă.

Peste 2,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii din România au fost cu ochii pe evenimentele apocaliptice de la Pro TV în minutul de aur, la 20.33. La nivelul publicului comercial, "2012" a atins în minutul de aur, 21.53, 18,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 31,9%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici