Pro TV, lider de audienţă marţi seară, cu MASTERCHEF

Pro TV a fost lider de audienţă marţi seară, cu emisiunea "MasterChef", care a fost urmărită în minutul de aur - 22.28 - de 2 milioane şi jumătate de telespectatori, informează televiziunea.

Urmărește
395 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider de audienţă marţi seară, cu MASTERCHEF

Pro TV, lider de audienţă marţi seară, cu MASTERCHEF

Emisiunea "MasterChef" de marţi, difuzată între 20.25 şi 22.31, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă maximă de 18,4 puncte de rating şi 39,5% cota de piaţă. La nivelul publicului comercial din mediul urban, "MasterChef" a înregistrat o audienţă medie de 12,5 puncte de rating şi 28,6% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea, cu 4,7 puncte de rating şi 10,7% cota de piaţă.

La nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV şi-a păstrat supremaţia, clasându-se în topul preferinţelor telespectatorilor, cu 10 puncte de rating şi 19,8%, urmat de Kanal D, cu 5 puncte de rating şi 9,8% cota de piaţă.

Emisiunea "MasterChef" a fost preferata publicului şi la nivelul întregii ţări, Pro TV înregistrând 9,3 puncte de rating şi 19,3% cota de piaţă, urmat de postul Acasă, cu 5,2 puncte de rating şi 10,7% cota de piaţă, şi de Antena 1, cu 4,5 puncte de rating şi 9,3% cota de piaţă.

Au intrat 14 în concurs, iar la finalul serii mai erau doar12. Vlad Mureşan şi Gina Jalba au părăsit marţi seară concursul "MasterChef" cu regrete uriaşe, dar şi cu credinţa că au trăit o experienţă minunată, în care au acumulat cunoştinte nepreţuite, cu mult mai multă încredere în forţele proprii, cu bucuria de a fi ajuns atât de departe în competiţie, dar şi cu convingerea că vor continua să gătească.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici