Pro TV, lider de audienţă pe timpul ceremoniei de adio în memoria lui Michael Jackson

Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune din România, marţi, 7 iulie, pe timpul transmisiunii ceremoniei de adio în memoria lui Michael Jackson, care a avut loc la Staples Center din Los Angeles.

Urmărește
58 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider de audienţă pe timpul ceremoniei de adio în memoria lui Michael Jackson

Pro TV, lider de audienţă pe timpul ceremoniei de adio în memoria lui Michael Jackson (Imagine: ProTv)

Pro TV a difuzat o ediţie specială a "Ştirilor Pro TV", moderată de Andreea Esca, Cristian Leonte şi Loredana, în care telespectatorii au putut urmări ceremonia de adio de la Los Angeles.

În intervalul orar 19.58 - 22.34, Pro TV fost lider de piaţă, fiind urmărit de peste un milion de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României şi cu o medie de audienţă pe întreg publicul din mediul urban de 6,4 puncte de rating şi 18,1 procente din cota de piaţă, faţa de Antena 1 care a înregistrat 4,4 rating şi 12,3 cotă de piaţă.

Şi pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o medie de audienţă de 6,2 puncte de rating şi 20,9 cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut în acelaşi interval orar 4,1 rating şi 13,7 cotă de piaţă.

Telespectatorii din România au ales să urmărească întreaga poveste a vieţii şi a morţii starului la Ştirile Pro TV de la ora 19.00, unde au fost difuzate zeci de reportaje speciale şi corespondenţe în exclusivitate ale corespondentului Pro TV Carmen Avram, din Los Angeles, care au fost zi de zi pe primul loc în topul celor mai urmărite materiale.

În perioada 26 iunie - 7 iulie, "Ştirile Pro TV de la ora 19.00" au fost pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, înregistrând o medie de audienţă pe toate ediţiile, pe întreg publicul din mediul urban, de 7,5 puncte de rating şi 27,5 procente din cota de piaţă, faţă de principalul său concurent, Antena 1, care a avut în cele 12 zile de la decesul megastarului, în intervalul orar analizat, doar 4,3 puncte de rating şi 15,8 procente din cota de piaţă.

Şi publicul tânăr şi activ a urmărit în cea mai mare măsură "Ştirile Pro TV" de la ora 19.00, din 26 iunie până în 7 iulie, care i-au dedicat controversatului rege pop mare parte din conţinutul lor, înregistrând o medie, pe toată perioada, de 6,7 puncte de rating şi 31 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut pe acelaşi public comercial de două ori mai puţin, respectiv 3,1 rating şi 14,4 cotă de piaţă.

Ediţia "Ştirilor Pro TV de la ora 19.00", care a avut cea mai mare audienţă de la moartea lui Michael Jackson (pe 25 iunie, n.r.) şi până la ultimul omagiu, a fost pe 28 iunie, când jurnalul de la Pro TV a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României şi a înregistrat 9 puncte de rating şi 34 procente din cota de piaţă, pe publicul comercial.

Aproximativ 70.000 de vizitatori unici au urmărit live, pe site-ul stirileprotv.ro, ceremonia de adio în memoria lui Michael Jackson. Site-ul a înregistrat un nou record când 10.000 de români au fost conectaţi simultan cu evenimentul de la Staples Center din Los Angeles.

La sfârşitul zilei de 7 iulie, site-ul stirileprotv.ro a înregistrat 203.457 de vizitatori unici, puţin sub recordul stabilit pe 26 iunie, când stirileprotv.ro era cel mai accesat site din România (206.001 de vizitatori unici) şi primul care a anunţat moartea "Regelui Pop".

În luna iunie, site-ul stirileprotv.ro şi-a adjudecat poziţia de lider al site-urilor generaliste de ştiri din România (cu 1.375.749 de vizitatori unici lunari, conform SATI) şi locul 4 în clasamentul general.

Stirileprotv.ro face parte din grupul de 10 site-uri al diviziei de internet a PRO TV SA, care a stabilit un nou record de trafic, în ziua de 7 iulie - 554.716 de vizitatori unici.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici