- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (08.09.2010, 12:48)
- , ,
Pro TV - lider în topul celor mai puternice branduri de media româneşti
Postul de televiziune Pro TV este lider în topul primelor cinci cele mai puternice branduri media şi de divertisment, într-un clasament realizat de revista Biz împreună cu Unlock Market Research, lansat miercuri.
Urmărește
157 afișări
Pro TV - lider în topul celor mai puternice branduri de media româneşti (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Pe locul al doilea s-a situat Kiss FM, urmat de Antena 1, pe poziţia a treia, Radio Zu, pe a patra, şi TVR 1, pe a cincea.
"Pro TV este un brand profesionist, modern, fresh, în pas cu timpurile, în continuă reinventare. Este o televiziune ce s-a menţinut constantă în ceea ce priveşte calitatea, dar mereu surprinzătoare în manifestări. Proprietarii mărcii au mizat nu doar pe inovaţie în domeniul televiziunii, ci şi pe promovarea brandului propriu şi lansarea de vedete care să fie asociate acestuia", se arată în catalogul "Top 50 cele mai puternice branduri româneşti".
"Pro TV este dovada vie că se poate face divertisment de calitate în România. Brandul a fost apreciat şi pentru campaniile sale sociale şi pentru faptul că şi-a folosit puterea pentru a schimba lucrurile în bine. Este un brand asociat cu dinamismul şi inovaţia", a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.
Pe de altă parte, Pro TV este al treilea cel mai puternic brand românesc în clasamentul celor mai puternice 50 de branduri autohtone. Pe primul loc în clasamentul "Top 50 branduri româneşti" s-a situat Borsec, urmat de Dacia, Pro TV, Dorna şi Poiana.
Topul 10 al celor mai populare şi puternice branduri din România este completat de Timişoreana, Izvorul Minunilor, Cotnari, Ursus şi BCR.
"Un clasament presupune validarea unor premianţi şi identificarea şi stabilirea unor standarde. Potrivit alegerilor primelor 10 branduri, putem să concluzionăm că românii vor un gen de viaţă tip fiesta", a declarat Adina Vlad.
Catalogul "Top 50 cele mai puternice branduri româneşti" urmează să fie realizat anual de către revista Biz.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Ţara care pariază tot pe opulenţă absurdă ca să atragă super-bogaţii şi miliardele lor. Au construit palate pentru vânătorii de lux şi acum aşteaptă să vadă cine muşcă momeala
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul de 53 de ani a cerut-o de nevastă pe iubita lui cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Doc și soția lui s-au despărțit după Survivor de la Pro TV. Motivul: A atentat la Bianca Patrichi
CANCAN.RO
Desertul preferat al copiilor din comunism, care a reapărut în magazine. Se vinde cu 5 lei în Carrefour
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe