- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (17.04.2008, 15:24)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pro TV S.A. a cumpărat licenţele audiovizuale şi alte active ale Companiei de Radio Pro
Pro TV S.A. a achiziţionat de la MediaPro, joi, la preţul de 47,2 milioane RON, licenţele audiovizuale şi alte active ale Companiei de Radio Pro s.r.l., care deţine posturile de radio Pro FM şi Info Pro, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Urmărește
190 afișări
Pro TV S.A. a cumpărat licenţele audiovizuale şi alte active ale Companiei de Radio Pro
Michael Garin, CEO al CME (Central European Media Enterprises), companie care deţine 95% din acţiunile Pro TV S.A., a declarat, în urma tranzacţiei: "Suntem foarte încântaţi că am reuşit să achiziţionăm posturile Companiei de Radio Pro şi să ne extindem astfel pe segmentul tânăr al pieţei din România cu o afacere profitabilă din punct de vedere financiar pentru acţionarii noştri. Combinaţia dintre MTV Romania, site-urile noastre leader de piaţă şi posturile Companiei de Radio Pro va intensifica strategia noastră transmedia şi ne va permite să oferim o paletă variată de public pentru advertiseri".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
„Gladiator II” sub lupa istoricilor: Ficţiune spectaculoasă sau adevăr denaturat?
-
Ion Cristoiu: Stalingrad: Românii dădeau cu ciocanul în tancurile ruseşti ca să le oprească!
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
Adrian Sârbu, acţionar al Pro TV S.A. şi COO (Chief Operating Officer) al CME, a afirmat: "În cadrul grupului MediaPro, business-ul Radio Pro s-a dezvoltat din anul 1993 şi a generat o serie de branduri care în prezent pot susţine cu succes dezvoltarea noului canal de televiziune achiziţionat de CME, MTV România. De asemenea, pe viitor dorim să ne extindem, prin radio, strategia transmedia şi în alte teritorii CME. Cu un post de radio matur, precum Pro FM, care operează în valori EBITDA similare celor mai de succes canale TV ale CME, considerăm că acest tip de media reprezintă un plus pentru business-ul nostru".
Florin Alexandrescu, COO al Mediapro, a declarat, la rândul său: "MediaPro a făcut această tranzacţie cu partenerul strategic CME, iar banii obţinuţi vor fi investiţi în proiectul de dezvoltare al Mediapro în alte teritorii din Europa Centrală şi de Est".
Pro FM, brandul cu cea mai mare nototrietate construită şi consolidată în cei 15 ani de prezenţă pe piaţa radio din România şi care deţine la nivel naţional o cotă de piaţă de 7% din publicul cu vârste curprinse între 15 şi 35 de ani, şi Info Pro, postul naţional de infotainment aflat în continuă creştere din 2004, se alătură Pro TV S.A. Strategia lor comună include dezvoltarea pe internet şi expansiunea pe publicul tânăr.
Cristian Schnebli, director general al Companiei de Radio Pro, a declarat: "Integrarea radiourilor în ProTV S.A reprezintă unirea brandurilor cu cea mai mare notorietate de pe piaţa media din România: ProFM – cel mai puternic brand radio din România, ProTV – lider de televziune şi MTV - cel mai puternic brand de televiziune muzicală din lume. Împreună, vom deveni cel mai important factor decizional în materie de hit-uri. De asemenea, vom continua să ne dezvoltam pe partea de online. www.profm.ro este primul site al unui radio comercial unde vizitatorii pot accesa 5 streamuri diferite: ProFM, ProFM DANCE, ProFM Alternative, ProFM Black şi ProFM Love. Strategia de dezvoltare on line a Companiei de Radio Pro a fost determinată de necesitatea ascultătorilor ProFM de a auzi din ce în ce mai multe piese dintr-un anumit gen muzical, genuri muzicale pe care ProFM le-a promovat de-a lungul timpului. În scurt timp, toate genurile muzicale îşi vor găsi un corespondent într-un stream pe site-ul ProFM".
Pro TV S.A. face parte din grupul media CME (Central European Media Enterprises) şi are în portofoliu şase posturi de televiziune: Pro TV, primul canal comercial din România, Acasă TV, canal dedicat publicului feminin, Pro Cinema, postul tv care se adreseaza tuturor cinefililor, Pro TV Internaţional, dedicat românilor de peste hotare, Sport.ro, canalul tv care dă ora exactă în sport şi MTV România, televiziune specializată pe emisiuni muzicale.
Central European Media Enterprises este cel mai mare trust media din Europa Centrală şi de Est. Fondată în 1994 de Ronald Lauder şi partenerii săi, compania are în portofoliu 15 canale de televiziune în şase ţări: TV Nova şi Galaxie Sport în Cehia, Pro TV, Pro TV Internaţional, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV în România, TV Markiza în Slovacia, POP TV şi Kanal A în Slovenia, Studio 1+1, 1+1 International, Kino şi City în Ucraina şi Nova TV în Croaţia. Astăzi, staţiile CME au un reach de aproape 90 de milioane de oameni în întreaga Europă Centrală şi de Est, cu venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari în 2007. CME este listată la NASDAQ şi la Prague Stock Exchange din Cehia.
MediaPro este cel mai mare grup de media din România şi unul dintre cele mai importante din Europa Centrală şi de Est. Înfiinţată în septembrie 1990, compania s-a dezvoltat semnificativ, având performanţe deosebite în majoritatea domeniilor în care activează şi potenţialul de a deveni unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa de media din Sud-Est-ul Europei. MediaPro dezvoltă proiecte în toate zonele de comunicare, cuprinzând publishing (ziare şi reviste), broadcasting (televiziune şi radio), producţie de cinema şi televiziune, servicii de ştiri şi conţinut pentru new media, distribuţie de entertainment, media online, indoor media, cinematografe şi educaţie.
Din portofoliul MediaPro fac parte: Publimedia, MediaPro Studios, MediaPro Pictures, MediaPro Distribution, ProVideo, Mediafax, MediaPro Interactiv, Indoor Media, Coprint şi Fundaţia MediaPro.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Bahmu și-a scos asul din mânecă! Vești crunte pentru Honorius. Ce le-a cerut judecătorilor, în cazul în care fiii ei nu vor să părăsească vila lui Prigoană
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe