Campania de promovare a programului „Sibiu 2007”, evaluată de MCC
Sibiul, oraş dintr-o ţară care nu era încă membră a Uniunii Europene, a reuşit în 2004, cu sprijinul Luxemburgului, să obţină statutul de Capitală Culturală Europeană. Astfel, în 2007, Sibiul şi Luxemburgul sunt Capitale Culturale Europene asociate.
În iunie 2006, compania GAV/Scholz&Friends a fost desemnată de MCC să se ocupe de promovarea programului pe plan naţional şi internaţional, având un buget iniţial de 3,83 milioane lei, inclusiv TVA. Ulterior, contractul dintre MCC şi GAV a fost suplimentat cu un act adiţional în valoare de circa 1,2 milioane lei, inclusiv TVA, pentru campania de panotaj outdoor, iar în 2007 a fost suplimentat cu 721.000 lei inclusiv TVA pentru prelungirea campaniei de panotaj outdoor.
Propriu-zis, GAV a demarat la începutul lunii septembrie 2006 campania de promovare a Sibiului prin vernisarea expoziţiei "Sibiu. Tânăr din 1191" la sediul Parlamentului European de la Strasbourg, campania de promovare internaţională realizându-se ulterior şi la Ambasada României din Berlin şi la Maison de l’UNESCO din Paris. În acelaşi timp promovarea se face pe TVR, National Geographic, Travel Channel şi Euronews.
La aproximativ un an de la începerea campaniei de promovare pentru "Sibiu 2007", compania GAV/Scholz&Friends a intrat în atenţia MCC, care va evalua impactul programului şi eficienţa comunicării acestuia.
Studiul va fi realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii din subordinea Ministerului şi va analiza campania de promovare în funcţie şi de gradul de recunoaştere a programului, percepţia calitativă a publicului asupra evenimentelor culturale, numărul de turişti prezenţi raportat la capacitatea de cazare disponibilă la Sibiu etc.