Publicitatea de la transmisiunea galei Oscar a costat 720 de milioane de dolari în ultimii 10 ani

Advertiserii au investit un total de 720 de milioane de dolari pentru a-şi promova produsele în timpul transmisiunilor premiilor Oscar, în ultimii 10 ani, potrivit unui studiu al Kantar Media, citat de Reuters.

Urmărește
26 afișări

Preţul mediu pentru 30 de secunde de publicitate s-a schimbat în ultimii zece ani, cea mai mare sumă investită într-un spot de jumătate de minut fiind 1,69 milioane de dolari, achitată în 2008. Cea mai mică sumă plătită pentru un spot de 30 de secunde a fost 1,29 de milioane de dolari şi a fost achitată în 2002.

Anul trecut, preţul mediu pentru un spot publicitar de jumătate de minut a fost de 1,4 milioane de dolari.

Pentru transmisiunea din 2011, ABC a cerut un preţ iniţial de circa 1,7 milioane de dolari pentru fiecare spot de 30 de secunde. Spaţiul publicitar total pentru transmisiunea premiilor Oscar a fost deja epuizat.

În ultima decadă, investiţiile totale în publicitatea difuzată în timpul transmisiunii premiilor Oscar au atins un vârf de 81,1 milioane de dolari, în 2008, şi un minim de 61,6 milioane de dolari în 2001. În 2010, investiţiile totale au fost de 70 de milioane de dolari.

Pe de altă parte, există un grup mic de advertiseri care ocupă primele locuri în topul celor mai importanţi advertiseri care cumpără spaţiu publicitar în timpul transmisiunii premiilor Oscar. Astfel, peste 50% din totalul investiţiilor din ultimii cinci ani au fost făcute de numai cinci companii: Coca-Cola, JC Penney, General Motors, American Express şi MasterCard International

Totuşi, în ultimii cinci ani şi pe fondul recesiunii economice, mai multe companii au ales, pentru prima oară, să se promoveze în timpul transmisiunii TV a decernării premiilor Oscar. Circa 48% din numărul total de advertiseri de anul trecut şi-au făcut publicitate pentru prima oară în cadrul transmisiunii Oscarurilor, comparativ cu doar 33% în 2009 şi 15% în 2008. Printre companiile care şi-au făcut publicitate pentru prima oară în cadrul transmisiunii de anul trecut a premiilor Oscar se numără Ameriprise, Estee Lauder, Intel, Kimberly-Clark şi Samsung.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici