PubliMedia va asigura servicii de distribuţie şi vânzări de publicitate pentru cotidianul CAN CAN
Potrivit comunicatului, PubliMedia International a încheiat un contract de servicii cu CAN CAN Media, editorul ziarului CAN CAN, în acest sens.
PubliMedia International, compania de publishing a trustului MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. Având un portofoliu de publicaţii care include 8 ziare, 7 reviste şi 2 ghiduri, PubliMedia International acoperă, în acest moment, toate segmentele importante de piaţă (presa de business, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber).
PubliMedia International ocupă poziţii de top pe următoarele segmente: Presa de business – Ziarul Financiar, Business Magazin, TARGET; Ziar naţional de calitate: Gândul; Reviste pentru femei: Ce se întâmplă, doctore?, The ONE; Reviste special interest: DESCOPERĂ, ProMotor, go4it!; Ghiduri: ProTV Magazin, Time Out; Ziare locale: Clujeanul, Hunedoareanul, Bihoreanul, Sibianul, Bănăţeanul, Ieşeanul.
PubliMedia International a avut o evoluţie spectaculoasă, mărindu-şi semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a făcut noi achiziţii şi şi-a dezvoltat cu success brandurile pe care le deţine, demonstrând astfel o capacitate ridicată de a genera conţinut editorial, de a-şi forma echipe de profesionişti şi de a-şi marketa produsele.
Compania CAN CAN Media operează pe piaţa de media din anul 2007 şi este publisher pentru ziarul CAN CAN, suplimentul tv – CAN CAN TV şi site-ul www.cancan.ro.