Radio Zu şi Romantic FM vor să îşi extindă acoperirea la nivel naţional

Radio Zu şi Romantic FM vor să îşi extindă acoperirea la nivel naţional, reprezentanţii săi prezentându-se în acest sens, miercuri, la un concurs organizat de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru atribuirea unor frecvenţe libere.

Urmărește
1032 afișări
Imaginea articolului Radio Zu şi Romantic FM vor să îşi extindă acoperirea la nivel naţional

Radio Zu şi Romantic FM vor să îşi extindă acoperirea la nivel naţional

Consiliul Naţional al Audiovizualului organizează, începând de marţi, timp de o săptămână, un concurs de acordare a 48 de frecvenţe FM şi AM, care sunt disponibile în prezent. Între frecvenţele care sunt scoase la concurs se află şi cele care au aparţinut Radio Guerrilla.

Astfel, printre societăţile care s-au înscris la concurs se numără şi Grupul Media Camina (G.M.C.) SRL, care face parte din trustul de media Intact şi deţine posturile Radio Zu şi Romantic FM.

Grupul Media Camina (G.M.C.) SRL concurează pentru a obţine şase frecvenţe noi pentru postul generalist Radio Zu (Bistriţa, Focşani, Petroşani, Reşiţa, Târgovişte şi Vaslui) şi şase pentru Romantic FM (Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Sibiu şi Timişoara).

Dacă va primi unele dintre aceste frecvenţe, pe acestea vor fi retransmise, în funcţie de licenţa primită, programul de la Bucureşti al Radio Zu, respectiv cel al Romantic FM.

Investiţiile pentru punerea în funcţiune a acestor frecvenţe sunt cuprinse între 8.800 şi 42.000 euro, în funcţie de puterea staţiei de emisie, potrivit informaţiilor prezentate în timpul concursului.

În prezent, Radio Zu deţine 36 de licenţe (una de satelit şi 35 terestre), iar Romantic FM deţine două licenţe (una de satelit şi una terestră, în Bucureşti).

"Grupul Media Camina doreşte să se dezvolte. Operăm două posturi de radio deosebite. Misiunea noastră este aceea de a bucura oamenii cărora ne adresăm (...) Radio Zu este cel mai puternic brand radio din România, o spun clasamentele acreditate (...) Nu suntem însă şi radioul numărul 1 din România pentru că nu suntem într-o competiţie egală sau comparabilă cu principalii noştri adversari. Pe de altă parte, avem Radio Romantic, unul dintre cele mai longevive branduri de radio din România, un radio cu care ne-am propus acelaşi lucru, să oferim bucurie publicului nostru. Romantic FM este singurul brand premium exclusiv din România", a declarat Rodica Minculescu, directorul general al societăţii Grupul Media Camina.

La rândul său, Toni Teşiu, directorul de programe al Radio Zu, a spus că acest post de radio are mult mai puţine staţii locale decât competitorii săi (Kiss FM şi Pro FM, n.r.).

El a mai spus că, spre deosebire de competitori, Radio Zu a fost încă din prima zi de la lansare un radio care şi-a propus să empatizeze cu ascultătorii.

"Un radio puternic înseamnă o industrie puternică", le-a mai spus Toni Teşiu membrilor CNA.

Concursul CNA a început marţi şi continuă miercuri şi joi. Competiţia se va desfăşura şi săptămâna viitoare, luni şi marţi, în această ultimă zi membrii CNA urmând să desemneze prin vot câştigătorii celor 48 de frecvenţe radio.

La concurs s-au înscris peste 60 de societăţi care vor fie să îşi lanseze posturi noi de radio, fie să îşi extindă reţelele existente.

Printre candidaţii la concursul CNA se numără şi o altă societate care face parte din trustul Intact, respectiv Antena 3 SA. Aceasta vrea să lanseze un radio cu tematică informativă, intitulat 3 FM, care va fi un post premium, dedicat în primul rând bucureştenilor.

"Vă propunem un post de radio de ştiri, în Bucureşti, premium, aşa cum credem că Bucureştiul are nevoie. Ne dorim foarte mult să fie ceea ce reprezintă un post de radio de news în Europa, la standarde foarte înalte. Vom folosi la maximum şi echipa editorială pe care o avem şi oameni care au calităţile necesare pentru a face parte din echipă. Vrem să aducem cei mai buni specialişti în radio din Europa", a spus Mihai Gâdea, marţi, când a prezentat proiectul postului de radio 3 FM în faţa membrilor CNA.

Pe de altă parte, între candidaţii la concursul CNA se numără şi B1 TV, România TV, Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Radio Guerrilla, Europa FM, RFI România, Naţional FM, Favorit FM, Pro FM, Adevărul Holding, Clandestino FM, Galaxy FM, Trinitas TV etc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici