Prima pagină » Cultură-Media » Re:publik s-a închis

Re:publik s-a închis

Revista Re:publik, editată de Igloo Media, s-a închis, pe fondul crizei financiare, ultimul număr al publicaţiei fiind cel din luna martie, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţi ai Igloo Media.
15 apr. 2009, 20:29, Cultură-Media

"Motivul închiderii este criza financiară. Ultimul număr al revistei a fost cel de martie", au declarat reprezentanţii Igloo Media. Conform acestora, Re:publik a fost închisă pe "perioadă nedefinită".

"Cred în continuare că există o piaţă în România pentru reviste ca Re:publik, că există un nou public, interesat deja de tot şi toate, cu o cultură vizuală supra-dezvoltată, pentru care nu există, din nefericire, produse editoriale pe măsura aşteptărilor şi cunoştinţelor lor. Un public nişă, e adevărat, dar sub nicio formă de ignorat – şi acestui segment se adresa Re:publik", spune Bruno Andreşoiu, director Igloo Media.

"Din păcate, şi pentru ei şi pentru noi, şi în general pentru piaţa românească de publishing, criza economică pare să întoarcă spatele demersurilor ne-mainstream. Nimeni nu regretă mai mult decât noi că aşa stau lucrurile. Re:publik a apărut pur şi simplu într-un moment nepotrivit", a adăugat Bruno Andreşoiu.

Colaboratorii continuă demersul pornit în print pe blogul revistei publik.ro/blog.

Blogul s-a lansat în septembrie anul trecut, odată cu noul Re:publik, şi a fost conceput ca platformă online pentru industriile creative, unde se dezbat cele mai recente proiecte, trenduri şi evenimente din ţară şi din străinătate.

Re:publik a fost înfiinţată – în urmă cu patru ani, de Re:Cool Media SRL, o cooperare între acţionarii revistei Igloo, Bruno Andreşoiu şi Adrian Ciocăzanu, şi studioul de producţie al lui Tudor Giurgiu, directorul Festivalului de Film Transilvania (TIFF) – ca revistă de muzică, film şi urban, fiind o alternativă la discursurile întâlnite pe piaţa românească de publishing.

Re:publik s-a relansat, la începutul lunii septembrie 2008, cu un conţinut editorial extins şi cu o nouă înfăţişare, după ce, la sfârşitul lunii iulie 2008, echipa redacţională formată din Mihai Chirilov, Ana Maria Sandu, Anca Grădinariu şi Carmen Gociu, a părăsit revista.

Noua poziţionare a avut în vedere un segment de public tot mai larg, ale cărui interese în materie de lifestyle se diversifică şi se plasează gradual la intersecţia mai multor domenii creative.

Odată cu relansarea revistei, Igloo Media a relansat şi site-ul republikmag.ro şi a dezvoltat blogul Re:publik.

Re:publik era distribuită la nivel naţional şi avea apariţie lunară.