Realitatea TV spune că nu are contract cu firmele angajate de MTS

Grupul Realitatea-Caţavencu susţine, într-un comunicat remis MEDIAFAX, că Realitatea TV nu are contract cu cele două firme vehiculate în presă ca fiind angajate de MTS pentru Ziua Tineretului şi nu a difuzat publicitate mascată în cadrul unor ştiri sau reportaje despre acest minister.

Urmărește
29 afișări

"Grupul de presă Realitatea-Caţavencu respinge acuzaţiile apărute în presă potrivit cărora Realitatea TV ar fi difuzat publicitate mascată în cadrul unor ştiri sau reportaje despre Ministerul Tineretului şi Sportului", se arată în comunicat.

De asemenea, reprezentanţii grupului susţin că Realitatea TV şi DBV Media House, regia care administrează în exclusivitate spaţiul publicitar al Realitatea TV, nu au niciun contract cu cele două firme vehiculate în presă ca fiind angajate de Ministerul Tineretului şi Sportului pentru evenimentele prilejuite de Ziua Tineretului.

"DBV Media House are un contract obişnuit de publicitate cu o altă agenţie al cărei client este Ministerul Tineretului şi Sportului. Aşa cum prevede legea, documentul se referă strict la difuzarea de spoturi publicitare", mai spun reprezentanţii Grupului Realitatea-Caţavencu.

Totodată, aceştia susţin că acoperirea editorială a evenimentelor din 2 mai, prilejuite de Zilele Tineretului şi organizate de Ministerul Tineretului şi Sportului, s-a făcut "din considerente strict profesionale, fiind vorba despre informaţii de interes public".

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a somat, marţi, posturile Realitatea TV, Antena 3 şi Pro TV, pentru difuzarea spotului de promovare a evenimentelor dedicate Zilei Tineretului, organizată de Ministerul Tineretului şi Sportului, în care apare Monica Iacob Ridzi, ministrul de resort.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici