Record de audienţă la Pro TV: Peste 3 milioane şi jumătate de români au urmărit "Singur acasă 2"

Cea de-a doua parte a seriei "Singur acasă", difuzată de Pro TV sâmbătă seară, a înregistrat un record de audienţă, peste trei milioane şi jumătate de telespectatori urmărind aventurile simpaticului puşti Kevin, informează televiziunea.

Urmărește
348 afișări
Imaginea articolului Record de audienţă la Pro TV: Peste 3 milioane şi jumătate de români au urmărit "Singur acasă 2"

Record de audienţă la Pro TV: Peste 3 milioane şi jumătate de români au urmărit "Singur acasă 2"

Seria filmelor "Singur acasă" s-a dovedit un cadou perfect pentru toţi românii care vor să intre în atmosfera Crăciunului şi să se bucure de spiritul sărbătorilor de iarnă. Dacă săptămâna trecută primul film din seria "Singur acasă" a ţinut telespectatorii Pro TV ţintuiţi în faţă micilor ecrane, nici "Singur acasă 2" nu s-a lăsat mai prejos.

Peste 3 milioane şi jumătate de români au urmărit aventurile simpaticului puşti Kevin, care a trebuit şi de această dată să-şi pună mintea la contribuţie pentru a face faţă tuturor provocărilor prin care a fost nevoit să treacă. Pro TV a avut în minutul de aur, de la 21.30, un vârf de audienţă de 19,3 puncte de rating şi 34,5% cotă de piaţă la nivelul întregii Românii.

Filmul difuzat între orele 20.29 şi 22.51 a devansat la distanţă uriaşă programele concurente, care au obţinut o audienţă de trei ori mai mică decât Pro TV. Astfel se face că filmul "Singur acasă 2" a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, la nivelul întregii Românii, înregistrând o medie de 15,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29,0 procente, de mai bine de trei ori mai mult decât Antena 1, care obţinea 4,1 puncte de rating şi 7,7% cotă de piaţă.

La nivelul întregii ţări, filmul era urmărit, în medie, de aproape trei milioane de români. Şi pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, filmul "Singur acasă 2" a înregistrat o audienţă medie de 14,9 puncte de rating şi 33,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 4,1 puncte de rating şi 9,1% cotă de piaţă.

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 13,8 puncte de rating şi 27,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut 4,9 puncte de rating şi 9,6% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici