Record de trafic pe www.mediafax.ro, a doua zi după alegeri

Site-ul www.mediafax.ro a înregistrat un record de trafic luni, când 44.952 de vizitatori unici au accesat site-ul, în principal pentru a afla informaţii în timp real despre rezultatele alegerilor parlamentare.

Urmărește
12 afișări
Imaginea articolului Record de trafic pe www.mediafax.ro, a doua zi după alegeri

Record de trafic pe www.mediafax.ro, a doua zi după alegeri

Singurul site al unei agenţii de presă româneşti care se adresează în mod direct consumatorilor finali, www.mediafax.ro a înregistrat în aceeaşi zi şi un record de afişări - 242.936, conform datelor SATI.

Cea mai vizitată pagină a site-ului a fost secţiunea Politic, de unde vizitatorii au putut afla rezultatele anunţate de birourile electorale judeţene şi de Biroul Electoral Municipal, precum şi reacţii ale liderilor politici după votul din 30 noiembrie.

Totodată, una dintre cele mai vizitate pagini de pe site a fost cea a unui infografic interactiv despre alegerile parlamentare, actualizat în timp real în decursul zilei, prin intermediul căruia vizitatorii au putut afla prezenţa la urne în mediul urban şi rural şi rezultatele alegerilor la nivel naţional, precum şi în fiecare judeţ, pentru Camera Deputaţilor şi Senat.

Pe parcursul lunii noiembrie, www.mediafax.ro a cuprins o secţiune specială despre alegerile parlamentare, cu ştiri şi diverse informaţii utile pentru alegătorii confruntaţi, în premieră, cu sistemul de vot uninominal.

Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Site-ul furnizează în timp real conţinut multimedia - ştiri text, fotografii, înregistrări audio şi video - şi cuprinde funcţionalităţi specifice web 2.0. Vizitatorii au posibilitatea de a dezbate împreună cu jurnaliştii Mediafax evenimente şi probleme de actualitate, pe blogul "Dincolo de ştiri", ce poate fi accesat la adresa www.mediafax.ro/blog.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lider pe această piaţă de peste 16 ani.

Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri.

Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă.

În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România ce şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea agenţiei Mediafax din Cehia, care furnizează ştiri şi fotografii pentru presă prin site-urile www.mediafaxbiz.cz şi www.mediafaxfoto.cz, dar şi informaţii direct pentru consumatorii finali prin www.mediafax.cz.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici