- Home
- Cultură-Media
- (08.04.2015, 13:41)
- Bogdan Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru
Cu un program foarte aglomerat, sub stresul unor decizii ce valorează milioane de dolari, gestionarea prezenţei online şi a imaginii personale în acest mediu este încă o sarcină pentru care mulţi dintre cei mai de succes oameni de afaceri din lume nu au timp să o indeplinească, mai ales în condiţiile în care există o serie întreagă de reţele de socializare din care să aleagă.
Urmărește
1236 afișări
Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru, iar o echipă de specialişti se ocupă de actualizarea profilului (Imagine: captură)
Andrew Wessels a venit însă cu o soluţie, pe care unii o pot considera salvatoare, pentru cei mai bogaţi şi de succes oameni din lumea afacerilor. Potrivit forbes.com, Wessels a pus bazele unei reţele de socializare online dedicate exclusiv profesioiştilor din lumea afacerilor, întreţinută şi actaulizată de o echipa de experţi. Pentru a deveni membri, oamenii de afaceri trebuie să plătească un abonament anual de 1.500 de dolari..
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
Serviciul fondat şi lansat de londonezul Andrew Wessels este intitulat The Marque, disponibil la adresa themarque.com, şi are deja 50 de membri fondatori, printre care se află manageri de top precum Ric Lewis, CEO al Tristan Capital Partners şi Nadja Swarovski, membră în consiliul director al afacerii cu cristale Swarovski a familiei sale.
De asemenea, miliardarul britanic Charles Dunstone, al cărui nume este legat de domeniul telefoniei mobile în Marea Britanie, finanţistul Ben Goldsmith şi mogulul din domeniul imobiliar Nick Candy sunt membri ai The Marque.
Andrew Wessels a finanţat compania din banii săi, iar printre investitori se numără şi reprezentantul pentru Europa al firmei americane KKR, care operează pe piaţa de capital, Dominic Murphy.
The Marque nu este prima reţea de socializare dedicată profesioniştilor din business: exista deja aşa-numitul MySpace pentru milionari ASmallWorld, care s-a transformat în 2013 într-un club de elită pentru călătorii, în timp ce absolvenţii universităţilor de top din domeniul business sunt verificaţi dacă vor să se alăture reţelei IvyConnect, lansate la New York.
Potrivit forbes.com, The Marque se diferenţiază de restul de reţele sociale prin faptul că se oferă să realizeze ea, prin intermediul experţilor proprii, partea de "socializare" şi actualizarea profilului membrilor.
După ce a dobândit un număr minim de membri, reţeaua va continua să crească exclusiv pe baza invitaţiilor trimise de membri altor profesionişti. Noii invitaţi sunt verificaţi de echipa lui Wessels pentru a evita includerea în reţea a nepotului vreunui afacerist care are nevoie de o slujbă.
"Avem reguli clare despre cine poate fi recomandat. Trebuie să fie directori cu experienţă, parteneri în instituţii bancare şi companii de pe piaţa de capital. Trebuie să fie oameni implicaţi în decizii care fac afacerile să funcţioneze", a explicat Andrew Wessels, pentru Forbes, din biroul său din centrul Londrei unde se află sediul companiei şi majoritatea membrilor fondatori ai reţelei The Marque.
Ţinta reţelei nu este să aibă membri bogaţi, ci membri care au succes în domeniul lor de expertiză, iar succesul este definit, pentru The Marque, ca fiind "o contribuţie semnificativă în domeniul lor de expertiză, fie că este vorba despre afaceri, acte caritabile sau sport". Wessels insistă că The Marque nu este o reţea elitistă, deşi din afară poate părea aşa. "Este un club bazat pe succesul profesional. Nu ne interesează ce şcoală aţi făcut. Nu ne interesează dacă aţi fost la şcoală", spune fondatorul reţelei themarque.com.
Filtrele de acces sunt încă foarte stricte, managerii din eşalonul doi al marilor companii nefiind acceptaţi. Potrivit lui Wessels, este foarte posibil ca în viitor, un profesionist cu funţia de "vicepreşedinte" într-o mare companie să nu mai poată fi acceptat în cadrul reţelei sociale.
Membrii The Marque au voie să invite doar maximum cinci persoane în reţea, scopul final al lui Wessels fiind calitatea şi nu cantitatea membrilor. The Marque ar urma să fie o reţea cu câteva mii de membri, nu milioane.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe