- Home
- Cultură-Media
- NEW YORK, (23.05.2014, 11:54)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Revistele Time şi Sports Illustrated vor publica reclame pe propriile coperte
Time şi Sports Illustrated au început să vândă spaţii publicitare pe copertele lor, alegând astfel să nu mai respecte o veche tradiţie din industria presei tipărite, potrivit căreia copertele revistelor nu ar trebui să conţină reclame.
Urmărește
67 afișări
Revistele Time şi Sports Illustrated vor publica reclame pe propriile coperte
Time Inc., cel mai mare grup editorial american, a confirmat joi faptul că va adăuga reclame de mici dimensiuni pe copertele revistelor Time şi Sports Illustrated, două dintre publicaţiile sale principale. Primele astfel de reclame, comandate de grupul media Verizon, vor consta în benzi de mici dimensiuni ce vor fi tipărite pe copertă. În unele cazuri, acestea vor face referire la reclame de dimensiuni mai mari din paginile revistelor, informează nytimes.com.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Rusia a distrus viitorul Ucrainei. Câţi micuţi a ucis războiul început pe 24 februarie 2022
-
PNL s-a retras de la audierea Roxanei Mînzatu în Parlament
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
Time Inc. se pregăteşte să se desprindă din grupul Time Warner la începutul lunii iunie, pentru a deveni o companie separată, cu acţionariat public. Anul trecut, Time Warner a decis să despartă divizia sa de print, care se confruntă cu probleme financiare, de alte diviziuni care aduc profituri considerabile, precum HBO şi Warner Bros.
Norman Pearlstine, directorul departamentului de conţinuturi de la Time Inc., spune că, dacă aceste reclame de pe copertă vor atrage interesul advertiserilor, atunci compania ar putea să extindă această practică şi la alte publicaţii, precum revistele People, InStyle şi Fortune.
El consideră că această idee "a devenit deja ceva comun atât pentru produsele digitale, cât şi pentru ziare", dând drept exemplu reclamele care apar pe prima pagină a ziarelor The Financial Times şi The Wall Street Journal şi cele de pe paginile de start ale site-urilor altor publicaţii.
Multe publicaţii, inclusiv The New York Times, şi-au intensificat eforturile depuse pentru a-i atrage pe advertiseri, pentru că aceştia cheltuiesc sume tot mai mari pe internet, de exemplu, pe motorul de căutare Google şi reţelele de socializare precum Facebook. Reclamele "native", care arată mai degrabă ca un conţinut al publicaţiei respective decât ca o reclamă propriu-zisă, au devenit o practică destul de comună în mediul online.
Însă, reclamele de pe copertele revistelor Time şi Sports Illustrated par să încalce normele stabilite de American Society of Magazine Editors (ASME), influentul grup comercial care decernează National Magazine Awards. Prima regulă din ghidul de bune practici alcătuit de această societate, care se adresează publisherilor şi editorilor de reviste, este următoarea: "Nu tipăriţi reclame pe coperte!".
"Copertele reprezintă declaraţia de brand a editorului şi a publisherului. Reclamele nu trebuie tipărite direct pe copertă", precizează acelaşi ghid.
Alte reviste, precum Parade şi Scholastic Parent & Child, au publicat deja reclame pe coperte, însă Time şi Sports Illustrated sunt cele mai mari şi cele mai prestigioase reviste care vor încălca acest tabu al industriei.
Norman Pearlstine spune că a ţinut cont mai degrabă de cele patru principii enunţate de ASME - corectitudine şi acurateţe, încrederea cititorilor, diferenţiere transparentă între redacţie şi materialele publicitare şi integritate jurnalistică necompromisă de advertiseri - decât de ghidul întocmit de această asociaţie. "Dacă există transparenţă şi claritate, nu va exista nicio problemă între a diferenţia ceea ce este o reclamă de ceea ce este conţinut editorial", a spus el.
Tot joi, Time Inc. a anunţat că îşi va muta sediul general din clădirea Time & Life din Midtown Manhattan, New York, unde funcţiona încă din 1959, în Brookfield Place, fostul World Financial Center, în Lower Manhattan.
Citește pe alephnews.ro: Ce ar însemna o președinție Trump pentru războaiele globale și securitatea europeană? Ucraina și Israel sunt principalele subiecte
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FBI, ODNI și CISA au emis un avertisment comun despre operațiunile Rusiei menite să submineze încrederea în alegerile americane
Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce s-a descoperit la autopsia femeii care a murit în fața spitalului din Slatina. Rudele acuză medicii de malpraxis
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe