Prima pagină » Cultură-Media » NY Times a integrat în site-ul său oficial Facebook şi Twitter, pentru a creşte nivelul dezbaterilor

NY Times a integrat în site-ul său oficial Facebook şi Twitter, pentru a creşte nivelul dezbaterilor

Site-ul publicaţiei New York Times a lansat, joi, o nouă formulă a sistemului ei de comentarii făcute de internauţi, integrând în pagina web reţelele sociale Facebook şi Twitter, pentru a creşte nivelul dezbaterilor.
NY Times a integrat în site-ul său oficial Facebook şi Twitter, pentru a creşte nivelul dezbaterilor

Noua formulă include şi categoria „comentatori de încredere”, adică persoanele care au făcut de-a lungul timpului „comentarii remarcabile”: acestea vor putea posta pe site-ul NY Times propriile opinii fără ca ele să mai fie verificate de administratori.

Modificările au fost anunţate chiar de redactorul-şef al cotidianului american, Jill Abramson, atât pe site-ul NYTimes.com, care are aproape 50 de milioane de vizitatoi unici pe lună, cât şi în paginile cu articole de opinie din ediţia print.

Schimbările au loc după ce, de mai multe luni, ziarele încearcă să găsească o formulă de îmbunătăţire a schimburilor de opinii de pe site-urile lor şi de evitare a multiplicării comentariilor care conţin insulte şi alte expresii nepotrivite, de obicei publicate anonim.

Cititorii cotidianului newyorkez devin „comentatori de încredere” doar pe bază de invitaţie şi dacă acceptă să-şi asocieze profilul cu pagina de Facebook. Numele şi fotografia de pe Facebook ale comentatorilor vor servi ca semnătură.

„Ne-am dat seama că oamenii care se semnează poartă conversaţii mai interesante şi respectuoase”, au scris cei de la New York Times.