„România, te iubesc! ” a fost lider de audienţă de la prima ediţie a sezonului al zecelea

Publicat: 25 02. 2013, 17:12
Actualizat: 31 03. 2020, 11:38

Telespectatorii Pro TV au aşteptat cu nerăbdare noul sezon al emisiunii „România, te iubesc!”, iar prima ediţie, difuzată duminică, în intervalul orar 18:00 – 18:58, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public.

În minutul de aur al emisiunii, 18:56, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări urmăreau anchetele realizate de corespondentul Ştirilor Pro TV Rareş Năstase – „Joaca de-a războiul” şi „Eşec de miliarde”.

La nivelul întregii ţări, Pro TV a înregistrat, în medie, 8 puncte de rating şi 15,1 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, avea 5,7 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă.

Pro TV a fost numărul 1 şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani şi a obţinut, în medie, 7,2 puncte de rating şi 16,9% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, clasată tot pe locul al doilea, cu un rating de 6 puncte şi 14,2 procente din cota de piaţă. Imbatabil a fost Pro TV şi pe publicul din mediul urban, unde a condus cu 6,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,7 procente.